• Babiedoll

Var hittar jag en svart (plast)julgran?

Ja, som rubriken lyder. Jag har letat som en galning. Jag har hittat EN på blomsterlandet. Men jag tyckte den var lite kort, 180 cm. Plus att den kostade tolv hundra och det tyckte jag var för dyrt.

• Svar på tråden Var hittar jag en svart (plast)julgran?
  • Koppkaka
    Babiedoll skrev 2010-11-04 07:36:03 följande:
    Rusta i Karlskrona hade inga i alla fall, men då ska jag ringa till Rusta i Kalmar och Växjö idag och fråga!
    Det tycker jag du ska göra Lycka till med jakten!
  • Babiedoll

Jag ringde Rustas kundtjänst och dom sa att dom inte sålde några svarta granar. Att den i koppar är det mörkaste dom har, suck....
    Mium, vilket varuhus såg du den i?

• Koppkaka
    Babiedoll skrev 2010-11-04 15:07:43 följande:
    Jag ringde Rustas kundtjänst och dom sa att dom inte sålde några svarta granar. Att den i koppar är det mörkaste dom har, suck....
    Mium, vilket varuhus såg du den i?
    Jag såg den i Falun. Det kan ju hända att den dom skyltade med här iofs bara var just ett skyltex om det inte finns några :(
  • star67
    Babiedoll skrev 2010-11-03 20:21:50 följande:
    Jo, jag ska föda barn i december så jag vill fixa allt nu, bums, helst igår.

Rusta har ingen svart. Men dom har rosa, blå och metallicgrön. Ica hade en jättefin vit, men ingen svart.

Jag får inget vettigt ur hornbachs hemsida, finns varuhusen bara I Sthlm, Gbg och Malmö eller har jag missuppfattat?
    vilken ica, icamaxi hade en vit?? vad kostade jag vill köpa en vit i år.

även om inte finns i din rusta om de har i lager så du kan beställa så de hämtar till dig.
  • Babiedoll
    star67 skrev 2010-11-07 00:13:28 följande:
    vilken ica, icamaxi hade en vit?? vad kostade jag vill köpa en vit i år.

även om inte finns i din rusta om de har i lager så du kan beställa så de hämtar till dig.
    Ica (tror det är maxi) i Karlskrona hade en vit för femhundra spänn, den var jättefin. Men Ica Maxi i Kalmar hade bara gröna så det verkar att variera.
  • CloudBerry 1

Förvånad över att ingen tipsat om Ellos ännu. De brukar ha svarta.

• Babiedoll

Det kommer nog sluta med att jag köper (den svindyra) granen ifrån www.artflowers.se/shop/
    Jag har hittat en på blomsterlandet som är 210 cm lång och kostar tolv eller tretton hundra. Men om jag ändå måste upp i dom summorna så kan jag lika gärna slänga på en femhundring till och få en fylligare gran. Det blir nog snyggare även om den är lite kortare. (Sen har jag inte råd med nått julgranspynt, hehe)
    Men jag ska vänta ett slag med att beställa och kika vidare, man kanske kan hitta något billigare i alla fall!
    Tänk att det skulle vara ett sånt jäkla jobb med att köpa en plastgran, det trodde jag aldrig...

Svar på tråden Var hittar jag en svart (plast)julgran?