Inlägg från: Tin o Trolls mamma |Visa alla inlägg
  • Tin o Trolls mamma

Benbit i min chicken nuggets!

Åh! Jag kräks!! Satt och åt just chicken nuggets från Kronfågel, en av mina gravidnojjor. Sen ser jag nåt med konstig färg i sista nuggetsen och kollar vad det är. Det är en "stor" benbit!! Urrk!! Jag trodde att det skulle vara nermalt kycklingkött, inte med ben i. *mår illa*

Ekorren.

• Svar på tråden Benbit i min chicken nuggets!
  • Tin o Trolls mamma

Klart att de har ben i kroppen, men jag trodde att det bara var själva köttet de mal ner. Inte hela kycklingen!

• Tin o Trolls mamma

Sussi75: Visst har konsistensen blivit sämre!? Reagerade också på det. Trodde att det berodde på att jag värmde dem i micron, men idag stekte jag dem i panna och de blev lika sladdriga för det. Jag vet att det är Kronfågels jag köpte nu iaf.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Henrik28: Jagpp! Numera blir det bara tomater (hårda) med Herbamare örtsalt. (Tills jag hittar nåt äckligt i tomaten eller saltburken) .

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Sorry om jag förstörde för dig Sussi. Jag blev bara så äcklad! Kanske ska tillägga att ben är en av mina fobier!! Jag hatar verkligen att ta i ben eller råka få det i munnen.

Tyvärr är maken arkeolog!

• Tin o Trolls mamma

Förlåt Kronfågel! Guldfågel heter tillverkaren. Ingen skugga över Kronfågel alltså!!

Ringde dem och de var glada över att jag gjorde dem uppmärksamma på problemet.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Karpet: Nähä! Menar du? Usch, jag som har mer än en halv påse kvar i frysen. Hmm, undrar om man kan få maken att bli lite sugen på kyckling.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Nej, har inte sett den filmen och jag får en stark aning om att jag inte borde göra det heller!

Ekorren.

Svar på tråden Benbit i min chicken nuggets!