• Anonym

Umgängesrätt,hur funkar det?

Så här va, pappan berätta knappast för dig innan att han skulle begå brott o bli anhållen el hur? Samma här han lär invagga dig lugn för att ge stämningen som ett brev på posten. Så att ni är sams nu, el att du vunnit mot älsta barnets far betyder inget då, men du med din atityd ligger risgt till då o just nu sätter du inte barnets bästa främst

• Anonym

Men du skrev tidigare inlägg att han är ett svin ju o nu är han inte det

• Anonym

Men du han berätta om anhållan EFTERÅT stämmer han dig får du knappast veta det innan. Du går ju knappast o säger jo just ja jag stämmer dig imon

• Anonym

Dit tanksät ock resånemagn är icke sunde

• Anonym

Inlägg 111 Då undrer jag ts får icke islänninger svare på din tråd? El måste man skrive enbart på svenske så du förstår? Men jag tycker fortfarende du har knasigt resånemagn

• Anonym
    Anonym (Orolig mamma) skrev 2010-11-05 12:51:13 följande:
    Efter inatt så funderar jag starkt på att bryta allt umgänge mellan mitt barn å dess kallade far.
    den lille blev sjuk inatt, kräktes våldsamt i timmar å har diaree å febern steg, jag blev såklart jätteorolig å försöker ringa mitt x säkert 20 gng så vi kan åka in till sjukan med vårt barn som endast är 2 månader.
    han svarade inte en enda gng å jag fick ringa en väninna som körde upp mig å barnen till sjukhuset akuten.
    Det ser ut som om h*n fått magsjuka eller ngt virus å ska hållas koll på så det inte leder till uttorkning.
    Vi kom hem trötta kl 3 inatt å jag var orolig såklart, NU fick jag tag på h*ns pappa spm säjer-jag hoppas det var viktigt så som du ringt? jag har ljudlöst på när jag sover å har ingen jour om det skulle vara ngt vet du, då tar DU ditt ansvar som mamma å löser det!
    Så vad gjorde du nu när h*n var sjuk då? du som e så bra?
    jag svarade, ja jag åkte såklart in med lillen.
    han-va bra då, å du.jag har ingen jour!
    Jäkla idiot,som föräldrer så har man alltid jour, man slutar ju inte vara mamma/pappa för att man sover å stänger av ljudet på tel?! IDIOT!
    Sen har han mage att säja, man kan ju tro att du inte klarar av att ta hand om h*n sj när du ringer mig så.
    jag har tagit hand om mitt barn sen tidigare sj i 12 år så nog FN klarar jag av det igen utan problem, men skrik då för helsike inte om dina rättigheter när du inte anser dig ha några skyldigheter.
    jag ringde upp Fr som tyckte det hela var mkt dåligt å står bakom mig att bryta allt umgänge iallafall ett tag framöver.
    DETTA är vad jag menar med att han inte e mogen å tar ansvar.
    jag har som sagt inga problem med att ta hand om båda mina barn sj, inte det minsta-MEN jag ville att han skulle få vara engagerad, men vad hjälper det om det inte ligger i hans eget intresse!?
    Ställa in umgänge för att han inte var tilgänglig på DIN tid med barnet??? Inser du hur mycket du skulle förlora på det den dagen ni hamnar i rätten?
  • Anonym

Nej ts fattar ju icke hur hon förstör för sig själv

• Anonym

Du kränker mig när du klager på min stavning ts o du kränker pappan när han icke får va ensammen med sin son

• Anonym

Du har faktiskt en tarvlig attityd. Pappan får inte har barnet nån timme ensam,för du helammar,men det gör du inte 24tim om dygnet MEN pappan ska ställa upp när du behöver hjälp på dina vilkor. Jag tror fan dansken el islänningen är en klar bättre mor som ser till barnets bästa trots att de har annan stavning som du ts klaga på tidigare. Sandlåda. Pappan on du läser detta stäm ts du lär vinna enkelt

Svar på tråden Umgängesrätt,hur funkar det?