Mamma Cia skrev 2011-02-03 09:17:50 följande:
Jaha

Ja det är mycket troligt. Har nog testat det mesta i dietväg tror jag, men detta är ju nästan som GI nu dom dagar man äter Grönsaker iaf. Kände att detta passar mig lite bättre (hoppas jag iaf.)
tussill skrev 2011-02-03 09:04:11 följande:
Dag 11 och imorn får jag lägga till grönsaker! Perfekt och kunna göra typ morots stavar till kvälls snacks en fredag kväll. Åh tomater mmm
Jaja en dag till, sen så.
Hur går det för er andra? Min våg står still, irriterande nog. Kissar inte alls lika ofta så jag undrar om jag är tömd på vätska nu? *S*
Blir nog inga problem med maten idag heller men är lite orolig inför lördag. Ska till min syrra då långt bort och hon bakar såna underbara kladdkakor! Jag vill också ha choklad! Och så läser man två rader upp, vågen står still suck.
Varför kan inte choklad vara super nyttigt förstå vad smal jag skulle bli

Min våg står oxå helt still

Är väl all vätska som dränerats ut ? Men jag hoppas den börjar röra på sig igen snart, måste ju komma igång med den där motionen oxå bara...
Men jag vågar inte så länge jag är förkyld. Hade för bara ett par månader sedan en hosta som aldrig gav sig samt brustna revbensfästen på vänster sida. Kan tala om att detta vill jag INTE ha igen !! Så nu blir det ingen träning förrens jag är helt frisk !!
Ja då får du allt ta det lugnt ett bra tag framöver. En kollega till mig är sjukskriven just pgs brustna fästen.
Jag har tränat 2 ggr denna vecka, igår blev det inget då vi höll på krocka på jobbet med bilen och jag for in vid handsfacket med knät, ajaj. Är huvudet dumt får kroppenlida (hade alltså inget bälte) Dum som man är då vi åker så korta sträckor men ingen ursäkt.
Det verkar vara lätt och tömma kroppen på vätska så vikten går ner lite, men har ju 7kg kvar!
Står det någonstans hur mycket man ska träna när man kommer förbi attack fasen? För när man börjar ska det väl räcka med 20 min promenad max.
Man tycker kroppen borde reagera mer på att man inte äter massa snask, bröd, pasta osv
Men det är väl så med all viktnedgång att vikten stannar av ett tag. Jag menar när jag börja förra måndagen och vägde mig på tosdagen förra veckan, redan då hade 3 kilo försvunnit. Det vore ju allt för enkelt och fått minus 3kg till denna vecka. Då hade jag ju bara haft ett kilo kvar efter två veckor. Önsketänkande hihi