Inlägg från: ElizaDay |Visa alla inlägg
  • ElizaDay

Skulle du förlåta din syster om hon inte kom på din sons begravning?

Jag förstår dig till 100%! Herregud, du hade förlorat ditt barn, det absolut värsta som kan hända en. Och hon väljer att inte komm på grund av en tenta? Hon var väl moster till din son? Hur kan hon INTE vilja säga farväl till honom? Om min systerson eller dotter hade gått bort hade jag varit helt förstörd, jag älskar dem något fruktansvärt. Dessutom är hon din syster, hon kunde väl varit stark för dig och kommit och stöttat dig genom en av de hemskaste dagarna som finns? Hade jag avrit du hade jag nog aldrig mer pratat med människan, fy så lågt gjort!

• ElizaDay
    Anonym skrev 2010-11-08 09:06:59 följande:
    Men det är du det..du vet inte hur hennes syster tänkte eller vilken sits hon satt i. Och om jag får välja mellan bli av med csn eller gå på begravning nu med de nya reglerna så väljer jag faktiskt min skola. Vad hjälper det min familj om jag blir arbetslös. Allt beror vem som har ärendet.
    Så du hade på fullaste allvar inte gått på din systersons begravning? Din systerson!!! Hallå, är inte det nära familj? Eller du har inte såna relationer i din familj? Dessutom så kan man väl inte vara så egoistisk att man sviker sin syster på hennes tuffaste dag, eller är det bara jag som ser det så? Jag tror ju inte direkt att du hade blivit avstängd från din utbildning för att gå på en familjemedlems begravning, dålig undanflykt!
Svar på tråden Skulle du förlåta din syster om hon inte kom på din sons begravning?