• Saian

Skulle du förlåta din syster om hon inte kom på din sons begravning?

Lägg ner ålderstjatet och visa lite respekt för TS. Hon har klargjort att hon inte vill diskutera åldern på sin son och då får ni väl lägga ner. Jag har svårt att tro att det är för att ni är så extremt villiga att hjälpa som ni absolut måste få reda på den informationen. Ett nej är ett nej!

Beklagar sorgen TS. 

• Saian
    snillis skrev 2010-11-08 21:59:54 följande:
    Det var mest för att få TS tänka i andra perspektiv än sitt eget.
    Om hon kan se att systern resonerar annorlunda så kanske hon förstår att det inte är så respektlöst.

Men TS verkar ha bestämt sig för att känna bitterhet för sin syster och verkar inte direkt intresserad av att se saken ur olika perspektiv.
    Som vanligt här på FL så startar man en tråd där man ber om andras synpunkter och när människor ger svar man inte vill ha blir man sur.

Well fine, då vet jag att TS inte är intresserad av input! 
    Oavsett ditt motiv så uppfattar jag det som respektöst att fortsätta tjata om information som TS tydligt inte ville dela med sig av. Speciellt när det gäller en människa i sorg. Även fast det är ett internetforum så är det ändå riktiga människor bakom tangenterna.

Och nog tror jag att du kan komma med goda råd utan den biten av information.  
Svar på tråden Skulle du förlåta din syster om hon inte kom på din sons begravning?