• Moncabang

Ensam och längtar efter barn!

nadir skrev 2010-11-11 18:14:41 följande:
    Jag vet inte om jag är gravid än, men jag har varit i Danmark, ett självklart val för jag vill också ha barn och inte har några förhoppningar om att träffa någon ..
    Kunde inte ha sagt det bättre själv! Flört Fast jag har inte varit i Danmark, utan gör heminsen på hemmaplan med en privat donator. Har BIM den 26/11...

Zenith: känner du något än?

Nicknameless: Att åka till Damnark är ett alternativ, men man kan oxå göra det med en donator om du känner att du vågar. Det finns ett forum på Internet där jag hittade min donator: www.villhabarn.com.
  • Moncabang
    nadir skrev 2010-11-14 19:21:55 följande:
    Moncabang.. jag vet inte om min kropp lurar mig.. har en hel del symtom, saker jag inte visste var vanliga bieffekter av en graviditet.. testat negativt på bim -5 & -4, inte testat idag, som är bim -3.. men ja, man vet ju inte.. Känner mig ibland gravid ibland inte, men det är ju högst subjektivt.

Hoppas hemskt mkt..
    håller tummarna för dig runt den 26e då.
    Zenith: Tack!! Håller tummarna för dig oxå! Glad

/Har haft molvärk och små hugg i äggstocken och ländryggen idag. Börjar få flytningar och är gasig... Grymt ömma bröst... Kan inte vara annat än PMS. Rynkar på näsan

Nicknameless: Lycka till!! Hör gärna av dig med hur det blir. Spännande! Skrattande
Svar på tråden Ensam och längtar efter barn!