Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Bugaboo eller emmaljunga?

Röstar också för Emmaljunga.
    Hade en Bugga innan men den såldes efter bara några månader, super smidig i stan och vid vanliga promenader men jag tycker den är alldeles för dåligt fjädrad och dessutom ranglig, tycker inte alls den var värd sina pengar.
    Nu har vi en Emmaljunga Ozone som har samma finesser som Buggan men Ozonen är så mycket rejälare och skönare att köra, små svängbarahjul fram men än så länge har vi tagit oss fram både i skogen och i snön.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    enlitenbitkaka skrev 2010-11-11 08:35:45 följande:
    Ska du ha en vagn med små svängbara hjul, då ska du ha en Bugaboo. Den är överlägsen alla andra cityvagnar. Ska du ha en vagn med fyra fasta så finns det ju mängder att välja mellan, men ingen som är smidig som City Cross i stan
    Fast Emmaljunga har ju också vagnar med svänbara hjul som är minst lika smidiga som Bugaboo
  • ängeln83
    enlitenbitkaka skrev 2010-11-11 08:58:09 följande:
    Nej faktiskt är de inte det Om du ex vill köra med de stora hjulen framåt (i snö osv) kränger Emmaljunga.vagnarna mer, de är inte gjorda för det. Ex Nitro går inte ens att köra så. De har inga vinterhjul att köpa till. De må vara smidiga men inte lika smidiga
    Fast jag har haft båda vagnarna och jag tycker Emmaljungan är smidigare än Buggan, jag har en Ozone. Hade vinterhjul till Buggan men jag tycker dom var kassa, blev bara svårstyrd och hopplöst med den kassa fjädringen som Buggan har.
Svar på tråden Bugaboo eller emmaljunga?