• Fläder

    Tjattrande Hattifnattar!

    Vi som väger tresiffrigt, försöker gå ner i vikt OCH vill bli gravida! #6


    Pepp, pepp! Nu fortsätter vi mot våra mål med vikt och familj!

    Här är vi som är aktiva i tråden! TrollBoll: Född -81, Växjö, gymnasielärare. Son född -09, dotter född -11

    Gryndrömmar: Född -84, Malmö, undersköterska, inga barn ÄN.

    Päronsplit: Född -86, Värmland, usk, inga barn än.

    Sohvi: Född -84, Finland, kock, son född -09

    Snödroppar: Född -82. Trollhättan. Son född -09, son född -10

    Tigerhonan: Född -90, Västra götaland, studerar. Son född -07

    Stora My, Norrbotten, lärare, två barn (-08, -10)

    Cachew: Född -74, Västra Götaland, familjehemssekreterare, inga barn.

    gemigsinnesro: Född-71, östergötland, undersköterska, två barn i övre tonåren +en på gång (bf 30/12-10.

    Flädersaft: Västerbotten, dotter född -10. Föräldraledig, jobbar extra i kundtjänst.

    *********************************************

    Tips på sajter som har plus-size-kläder!

    www.torrid.com/torrid/index.jsp
    www.evans.co.uk
    www.asos.com
    www.newlook.co.uk
  • Svar på tråden Tjattrande Hattifnattar!
  • Stora My
    Kul med nytt namn. =)

    Tigerhonan: Grattis till viktminskningen. Roligt höra det funkar bra med kaloriräkningen.

    Själv står jag still och efter gårdagens urballning så är ju det bra. Nu kör jag järnet igen och hoppas på lite minus imorgon. När man hamnar i en svacka gäller det att ta sig i kragen och kämpa på. Jag SKA nå mitt mål. Pepp, pepp, pepp! =)
  • Fläder
    cachew skrev 2010-11-10 07:18:01 följande:
    Gryndrömmar: Bodyvive är ett pass där man använder boll och rep. Kolla på www.sportlife.se så kanske du får en bild av det.
    haha... det låter som ett pass där jag garanterat skulle göra mig själv eller andra illa!
  • TrollBoll

    Ni är så himla duktiga med att träna allihopa här inne verkligen!! Önskar jag kunde vara lika duktig, är verkligen jättedålig på att träna, blir inte ens knappt nåra promenader nu så fort det blev lite kallt ute (hatar vinterhalvåret!!!). Kan inte hitta motivation att träna om inte träningen är rolig, och jag har inte hittat en enda träningsform ännu så länge som jag tycker är rolig... Dålig självdisciplin, jag vet, men jag kan liksom inte komma ifrån det...


    ♥ Elliot 090203 ♥ Lillasyster - BF 110304 ♥
  • Lavendelbris

    Nu har jag  oxå hittat hit Skrattande.

    Har ingen bil, så idag tog jag barnen i vagnen o gick ner till byn. Blir bara 3km enkel väg, men på tillbaka vägen e d många långa uppförsbackar iallefall! Var superskönt (men varmt) så nu ska vi försöka komma ut lite oftare på prommisar....

Svar på tråden Tjattrande Hattifnattar!