• I have a kid

SÖKES nån som vill tappa kilon med mig !!!

Söker dig  som vill gå ner i vikt och helst INTE är överviktig!

Du får INTE gå på  VLCD pulver typ, Nutrilett  utan DU ska villja gå ner
     med nyttig mat och motion!

Här ska vi kunna Ge varandra tips och pepp=)

Skriv vikten och önskat resultat

********************************************************************************************************************

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-10 04:55
    överviktiga får också vara med =)=)

Skriv in eran nuvarande vikt & längd
    samt Målvikt.

Ett tips är att vi i tråden börjar med att gå ner 10%

Vad är 10% mål?
    Att sätta målet att gå ner 10% av kroppsvikten är en bra start på sin viktminskning.
  • Svar på tråden SÖKES nån som vill tappa kilon med mig !!!
  • Axelpaxel

Hej! Jag fick en dotter för två månader sen o väger nu 62, hade velat gå ner 5-7 kg för att komma ner till min vanliga vikt! Tänkte försöka äta nyttigt o framför försöka skippa alla kakor o godis jag vräker i mig varje kväll

Plutten 060701 & Pluttan 100829
  • Annnah

haha, så man får hellst inte vara överviktig- är det bara normalviktiga som ska gå ned då...eller smala??
    Varför behöva gå ned överhuvudtaget då???

• I have a kid
    Tusentand skrev 2010-11-10 03:39:59 följande:
    Varför får man inte vara överviktig?
    Jo Men grejen är det att Om man som vill gå ner i vikt ikapp så är det enklare om det inte är överviktiga personer här ( dom jag känner har gått ner fort p.g.a av övervikt)  Alltså jag vet inte men hört att det är lättare att gå ner om man har extra kilon, än om man inte har övervikt.

men NOG får dom som är överviktiga åxå vara med...
  • I have a kid
    Axelpaxel skrev 2010-11-10 03:39:52 följande:
    Hej! Jag fick en dotter för två månader sen o väger nu 62, hade velat gå ner 5-7 kg för att komma ner till min vanliga vikt! Tänkte försöka äta nyttigt o framför försöka skippa alla kakor o godis jag vräker i mig varje kväll
    Välkommen=)

Grattis till Dottern=)

Okej men då man ammar ( antar att du gör det) så brukar man bli väldigt söt sugen..

Får jag fråga hur lång du är ?
  • I have a kid
    Annnah skrev 2010-11-10 04:10:41 följande:
    haha, så man får hellst inte vara överviktig- är det bara normalviktiga som ska gå ned då...eller smala??
    Varför behöva gå ned överhuvudtaget då???
     Nej Nog får överviktiga vara med...  bara det att dom jag vet har haft lättare att gå ner då dom har extra kilon.
     Ja jag vill gå ner för att jag inte är nöjd med mig själv..
  • I have a kid
                   *****************************GÅ NER I VIKT LISTAN***************************

skriv in erat nickname, vikt samt Målvikten, datum för kg som DU går ner ( valfritt)

*I want to have a kid*  Startvikt 69 kg ( 167 lång) Målvikt 62 kg (start  2010-11-10
  • Axelpaxel

Ja jag ammar, visste inte att man brukar bli sötsugen då, försöker o hitta ngt annat att. Knapra på när suget kommer men islutar alltid med att det blir ngt onyttigt! Jag är 162 lång o tycker runt 55-57 är en bra vikt för mig, och jag vill komma ner i mina jeans, så trött på att ha strumpbyxor o klänning varje dag! Har funderat på att minska allla mina smörgåsar jag äter men vet inte mot vad, smörgåsar går ju så snabbt att bre!

Plutten 060701 & Pluttan 100829
  • Nallepuhmamma

Ja jag är normalt sätt nomalviktig men sen jag fick barn för 8 veckor sedan vägrar de sista KG att gå bort så jag käkar efter GI och hoppas verkligen det ger resultat

Vill inte se ut som en vandrande tunna.

Jag väger nu 76,9 kg och ska ner till mitt första mål 65 kg men vill sist ligga på 60 kg

• supermimmi

Jag vill vara med!! Vill också köra GI! Tips på enkellagad GI mat önskas! Vad äter du Nallepuhmamman??
    Är 1.70, väger 71 kg. Vill desperat bli av med magen, ser halvgravid ut fortfarande.

Svar på tråden SÖKES nån som vill tappa kilon med mig !!!