• Anonym

Är analfisting överhuvudtaget möjligt?!

Jag tror det är möjligt med tanke på att det även finns de får upp en fot i rumpestumpen...ehh, min fråga blir mer hur det påverkar ringmuskeln??

• Anonym

Mhmm, jag kan ju inte svära vid det eftersom jag inte varit med eller sett det iRL. Dock ,i en stor erotikbutik i Gbg finns den en dvdhylla med..märkliga omslag, bla en där en kille har en fot i rumpan... Så handfisting går nog :) Är det något du vill pröva? Själv tar jag stolthet i att låta mina "hål" vara så trånga som möjligt Skål

• Anonym

Blev nyfiken och testade för ett tag sedan, och ja, jag får in handen i min rumpa. nu är jag kille i 25-30 års åldern så min hand är ju inte jätteliten. Men det är bara att slapna av ooch ge det lite tid. i mitt fall ca 40 minuter. Inte jätteskönt, men inte gjorde det ont heller. Och om jag blev inkontinetn i rumpan? Nej!

• Anonym

Jag har analfistat en kvinna - hela handen helt inne. Så det går i högsta grad även i verkligheten

• Anonym
    Anonym (lis) skrev 2010-11-12 12:28:28 följande:
    På dig själv??? Häftigt! och akrobatiskt...
    Ja, jag har altid varit överrörlig så att komma åt är inga större problem. Man ska prova allt innan man dör, och man kan inte säga att man inte gillar något fören man har provat det.
Svar på tråden Är analfisting överhuvudtaget möjligt?!