Är analfisting överhuvudtaget möjligt?!
Jag tror det är möjligt med tanke på att det även finns de får upp en fot i rumpestumpen...ehh, min fråga blir mer hur det påverkar ringmuskeln??
Jag tror det är möjligt med tanke på att det även finns de får upp en fot i rumpestumpen...ehh, min fråga blir mer hur det påverkar ringmuskeln??
Mhmm, jag kan ju inte svära vid det eftersom jag inte varit med eller sett det iRL. Dock ,i en stor erotikbutik i Gbg finns den en dvdhylla med..märkliga omslag, bla en där en kille har en fot i rumpan... Så handfisting går nog :) Är det något du vill pröva? Själv tar jag stolthet i att låta mina "hål" vara så trånga som möjligt
Blev nyfiken och testade för ett tag sedan, och ja, jag får in handen i min rumpa. nu är jag kille i 25-30 års åldern så min hand är ju inte jätteliten. Men det är bara att slapna av ooch ge det lite tid. i mitt fall ca 40 minuter. Inte jätteskönt, men inte gjorde det ont heller. Och om jag blev inkontinetn i rumpan? Nej!
Jag har analfistat en kvinna - hela handen helt inne. Så det går i högsta grad även i verkligheten