Paketet var frankerat, hon påstår något annat!
Hej!
Jag fick nyss ett mail från en som vunnit en av mina Tradera-auktioner för två-tre veckor sedan, att hon just kommit hem från en resa, och att hon hade ett meddelande från Posten att hon var tvungen att lösa ut paketet från mig för att den saknade frimärke. Jag tycker det är jättekonstigt, då jag t.o.m. tejpade över frimärket i rätt valör för att paketet säkert skulle komma fram.
Nu undrar hon hur vi ska göra. Jag har mailat att om hon löst ut paketet, får hon ta en bild på emballaget och maila för att visa mig att det verkligen inte finns ett frimärke på det. Jag har inte fått något svar än, men jag undrar hur ni andra som säljer på Traderare skulle ha gjort? Jag har redan frankerat paketet, och t.o.m. lagt ut extra på det för att jag hade angett för liten fraktavgift (självfallet står jag för det, får ju skylla mig själv). Men ska jag lägga ut ännu mer pengar för att hon kommer med detta påstående? Vad tycker ni?
Bör väl tillägga att det hon vann, vann hon för en billig peng (om någon undrar värdet på varan).
HJÄLP!