annorlunda orgasmer?
Mycket intressant tråd och frågeställning. Män kan ha olika starka orgasmer beroende på hur de stimuleras. Men inte lika mångfacetterade som kvinnors orgasmer. Sedan jag träffade min nuvarande tjej har jag förstått hur komplicerat kvinnans sexsensorer är.
Jag är funtad så att jag antingen behöver en trång mus för att komma på ett enkelt sätt. Eller att själva akten, mentala stimulansen, graden av upphetsning och passionen gör att jag får orgasm
Om nu mannen som skall föreställa drivande i fortplantningen kan anpassa sig, är det än mer imponerande att kvinnor kan få orgasm då deras kön egentligen går ut på att ta emot och passivt föra gener vidare.
Min flickvän har aldrig kunnat få orgasm genom traditionsenlig penetrering. Modern kommunikation
bidrar till att vi samarbetar så att vi bägge njuter lika mycket. Det framsteg gentemot förr i tiden då ingen uppmärksamhet tillägnades kvinnans njutning kommer ofta lite i glömska. Inte för att jag på något vis försvarar något som kan hindra jämlikhet.