• Tvillingmamma0908

    Jag vill gråta och skrika..min underbara älskade dotter

    För 3 veckor och 3 dagar sedan förlorade vi vår underbara älskade dotter och min älskade dotter sin underbara älskade tvillingsyster...Det finns inga ord...jag skriker,jag gråter,jag är så arg och så ledsen...jag vill inte prata med någon..vet inte varför jag kom på att skriva..vill inte prata men ändå har jag så mycket inom mig..


    Vi väntade på levertransplantation och allt såg så stabilt ut, allt såg bra ut och vi njöt av varenda sekund,varenda sekund och hade hoppet om en ljus och fantastisk framtid för min älskade starka dotter och oss.


    Men så vände det så snabbt..min lilla flicka blev 1 år..jag orkar inte andas,varenda andetag jag tar känns det som jag ska gå i sönder..vill inte vill inte..vill bara ha henne sovandes mitt emot mig igen,andetag i andetag..

    Det finns inga ord, det finns inga jävla ord..

  • Svar på tråden Jag vill gråta och skrika..min underbara älskade dotter
  • Sar

    Så fruktansvärt! Jag har själv tvillingdöttrar och ser det starka band som finns dem emellan.
    Det måste vara fullständigt hjärteslitande för er alla.
    Jag beklagar så er sorg och skickar en stor styrkekram från en tvillingmamma till en annan.

  • Pillan2012

    Sånt vansinne! Har en 15 mån tjej själv hemma och herregud, att förlora henne? Jag skulle gå under! Fin styrka o försök gå vidare!!! Hjärta Måååånga kramar!!!


    Längtar redan efter Dig!
  • Hamelisa

    Lider med dig! Barn ska inte dö, det är bara så fel det kan bli. Hoppas ni får mycket stöd från nära och kära för att klara av denna svåra tid. Beklagar så otroligt mycket. Jag är själv sörjande över min son som dog efter urakut snitt i v 39, för 2 månader sedan och det finns ingen tröst. Men stödet från nära och kära gör att man orkar fortsätta leva. Eran dotter kommer alltid att ha sin tvillingsyster med sig fas hon är en liten ängel.

  • LLiii

    Åhhh nej!
    Vet inte vad jag skall skriva, vill bara ge dig miljoner kramar!
    Linda ( en annan ängla mamma )

  • Nenne

    Jag beklagar verkligen. Får man fråga varför hon väntade på en levertransplantation? De är så att jag själv är levertransplanterad och vet hur skört livet är under denna process.

    Många styrke kramar till dig (från en ängla mamma)

  • Amoudara

    Jag beklagar verkligen och skickar en massa kramar. Du har varit med om det värsta man kan vara med om att förlora ett barn. Jag vet inte hur det är att förlora ett barn men jag vet hur det är att ha ett svårt sjukt barn då min son är det. Jag hoppas verkligen att ni får en massa stöd och hjälp för det kommer ni att behöva både av en kurator eller liknande, vänner, familj och släkt. Du får gärna inboxa mig om du vill prata av dig eller om jag på något sätt kan vara till hjälp.

Svar på tråden Jag vill gråta och skrika..min underbara älskade dotter