• umaia

    Bon Jovi

    Jag outar mig åt folket och erkänner att jag dyrkar Bon Jovi! Har gjort så sedan jag var ung dam.. någon mer där ute som älskar detta band?

  • Svar på tråden Bon Jovi
  • flingansnö

    ha ha ha, nej inte bon jovi..... däremot har jag en pinsam förkärlek för pojkband.....

  • Lattjo

    Jaaa :) Här är en till! Jag är mycket ledsen att dom inte kom förbi sthlm på turnén och sambon har tom kollat upp vad det skulle kosta för oss att åka till Oslo men det är lite för dyrt nu när han är föräldraledig tyvärr...

    Jag skulle så gärna gå på en konsert igen, det är ju rätt länge sen jag såg dom live om man säger så :(

  • umaia

    å lyllo, jag har aldrig fått se dem live. har älskat dem sedan -92, men det har varit rätt tyst om sverige de senaste åren va? min dröm skulle vara att de intog ullevi i sommar!!

  • Lattjo

    Jag satt och funderade på när jag såg dom och det var när dom var på Sjöhistoriska i sthlm och det är säkert 15 år sen, minst.... Då var slash och ugly kid joe och nån till förband :) Man hör nått från dom ibland men det är länge sen dom var här om jag inte missat dom. Nu har dom ju släptt en ny platta som ska inhandlas :)

  • Alcarinque

    Här är en till! *vinkar*

    Och här blir det Oslo i sommar. Trist att de kommer till Norge, Danmark och Finland min inte hit?! Men men... De fick ju så dåliga recensioner efter Stadion 01 så de bojkottar oss väl nu för tiden  


  • umaia

    jo det är därför jag e optimistisk i och med den nya plattan. det innebär ju turné.. synd att de inte kom med lost highway :(..

  • Lattjo
    Alcarinque skrev 2010-11-14 18:47:24 följande:
    Här är en till! *vinkar*

    Och här blir det Oslo i sommar. Trist att de kommer till Norge, Danmark och Finland min inte hit?! Men men... De fick ju så dåliga recensioner efter Stadion 01 så de bojkottar oss väl nu för tiden  
    Var dom alltså här 01 ohc jag missade det? Iofs var jag nykär då och typ aldrig i stan, jag skyller på det iaf :) Ja det är verkligen synd att dom inte kommer hit...
  • umaia
    Alcarinque skrev 2010-11-14 18:47:24 följande:
    Här är en till! *vinkar*

    Och här blir det Oslo i sommar. Trist att de kommer till Norge, Danmark och Finland min inte hit?! Men men... De fick ju så dåliga recensioner efter Stadion 01 så de bojkottar oss väl nu för tiden  
    var de här 01? damn! jag har inte kollat in turnéschemat, men va fan, alla nordiska länder men inte hit?Gråter
  • umaia
    zerarullis skrev 2010-11-14 18:51:52 följande:
    Här är en till Skrattande

    Och jag var där -01 och jag tyckte att dom var skit bra Skrattande
    * I hate you*Skrattande
  • Alcarinque
    umaia skrev 2010-11-14 19:07:07 följande:
    var de här 01? damn! jag har inte kollat in turnéschemat, men va fan, alla nordiska länder men inte hit?Gråter
    Lattjo skrev 2010-11-14 18:48:30 följande:
    Var dom alltså här 01 ohc jag missade det? Iofs var jag nykär då och typ aldrig i stan, jag skyller på det iaf :) Ja det är verkligen synd att dom inte kommer hit...
    Japp, 00 i GBG och 01 i Sthlm

    Ja, det känns lite småelakt faktiskt Skrikandes
    zerarullis skrev 2010-11-14 18:51:52 följande:
    Här är en till Skrattande

    Och jag var där -01 och jag tyckte att dom var skit bra Skrattande
    Jag tyckte också att de var bra då Men jag minns att det var ganska syrliga recensioner och även repliker till detta av dem själva om jag inte minns fel *s*
  • Alcarinque
    vampyria2 skrev 2010-11-14 23:19:01 följande:
    Räcker upp handen och erkänner, de är så jäkla bra, sen är ju Jon den snyggaste mannen som finns Tungan ute
    Jaa... Jag håller med! Fast jag hade inte heller tackat nej till att ha Richie sittandes här i soffan på kvällskvisten och plinka på sin gitarr  
  • umaia
    vampyria2 skrev 2010-11-14 23:19:01 följande:
    Räcker upp handen och erkänner, de är så jäkla bra, sen är ju Jon den snyggaste mannen som finns Tungan ute
    med den finaste lilla rumpan.. tänker på deras mtv unplugged där han har på sig aptighta ljusblå jeans..
  • umaia

    men tillbaka till musiken; föredrar ni bon jovi old school eller hr ni blivit fans på senare tid.. jag måste erkänna att jag var hardcore fan fram till these days, men kan sitta å gunga md till lost highway.. e inte jättekär i It´s my life direkt :(

  • Alcarinque
    umaia skrev 2010-11-15 12:21:30 följande:
    men tillbaka till musiken; föredrar ni bon jovi old school eller hr ni blivit fans på senare tid.. jag måste erkänna att jag var hardcore fan fram till these days, men kan sitta å gunga md till lost highway.. e inte jättekär i It´s my life direkt :(
    Jag är ju född 82 så jag fick ju tyvärr inte vara med på den tiden då det begav sig på riktigt Det är genom min syster (som är 73:a) som jag fått det inpräntat från barnsben *fniss* Men jag håller med dig, jag gillar också de äldre skivorna mer och har inte köpt nån skiva sen 01 (och det var väl just den med It´s my life om jag inte minns fel). Jag tycker om texterna på en del av de nyare låtarna men om man ska se till hela album tycker jag absolut att de äldre är bättre
  • umaia
    Alcarinque skrev 2010-11-15 13:34:58 följande:
    Jag är ju född 82 så jag fick ju tyvärr inte vara med på den tiden då det begav sig på riktigt Det är genom min syster (som är 73:a) som jag fått det inpräntat från barnsben *fniss* Men jag håller med dig, jag gillar också de äldre skivorna mer och har inte köpt nån skiva sen 01 (och det var väl just den med It´s my life om jag inte minns fel). Jag tycker om texterna på en del av de nyare låtarna men om man ska se till hela album tycker jag absolut att de äldre är bättre
    mm, född 83 så jag har fått mycket av min äldre bror.. var lite konstigt att gå runt å va fan av bon jovi och aerosmith när kompisarna köpte biljetter till backstreet boys Skrattande
  • umaia

    såg någon bon jovi på mtv europe music awards..bra avslutning med bad medicin, livin´on a prayer och it´s my life..

Svar på tråden Bon Jovi