• Anonym (van)

Behöver något som lugnar

Citalopram blev jag känslokall av, minskad sexlust till en början som efter några månader gick över till att jag absolut inte kunde komma ( jobbigt som kille )
    Atarax är egentligen allergimedicin. jag äter dom själv mot panikångest, dosen från läkaren är på 1*25mg till natten, men jag pratade med psyk och kan ta (8 och har gjort senaste veckorna ) 6*25mg / dag
    nu börjar jag må bättre så nu är jag nere på 2*25mg / dag
    har du dom utskrivna mot allergi och för barn så är det säkerligen 10mg du har hemma?
    ta en sådan och se om det släpper, kan ta runt 15minuter innan dom ger effekt, annars tar du en till.

• Anonym (van)

Har föresten bytt från citalopram till zoloft, dom fungerar bättre på mig

• Anonym (van)
    Anonym (Pillertrillar´n) skrev 2010-11-16 14:52:00 följande:
    Barnet har fått det mot ångest. Är 10 mg.
    Anonym (van) skrev 2010-11-15 23:18:02 följande:
    Har föresten bytt från citalopram till zoloft, dom fungerar bättre på mig
    Är det sexuella som funkar bättre eller mindre känslokall? eller både och?
    har precis blivit dumpad så sexuella vet jag inte hur det funkar.
    Citalopram åt jag för ett tag sen men fick sluta, har dock ätit zoloft förut och sexet funkade bra då, samt att jag hade empati vilket jag totalt saknade med citalopramen

min exfru åt citalopram och blev totalt sexlust befriad av dom
  • Anonym (van)
    Anonym (Pillertrillar´n) skrev 2010-11-16 14:53:46 följande:
    Du, Snopp2. Skulle aldrig falla mig in att ta cannabis. Inte bara för att det är olagligt utan för att det är helt onödiga saker.
    samma här, jag har gått igenom så mycket skit men aldrig tagit till droger, dricker knappt alkohol.
    det skulle bara resultera i en flykt från verkligheten men verkligheten skulle ändå finnas kvar
Svar på tråden Behöver något som lugnar