• san sou

Hundägare, var sover din älskling? På natten, när du själv sover alltså.

Min hund sover i sängen eller i hundbädd på golvet i sovrummet. Vart sover din? Är intresserad pga en diskution
    med en svärmor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 00:53
    En svärmor? Min svärmor ska det stå.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hundägare, var sover din älskling? På natten, när du själv sover alltså.
  • Misery

Har alltid hunden sovandes bredvid mig samt 2 katter också...

• marixma

Vår hund sover i sin bädd som är i hallen i anslutning till sovrummet. Han får gå fritt i huset när vi är hemma, men får inte hoppa upp i säng eller soffa. När vi åker hemifrån stänger vi dörr till sovrum och vardagsrum. 

Han trivs i sin bädd, vi har försökt att få honom och ligga under vardagsrumsbordet när vi har fredagsmys och kollar på film och så, men han sitter bara och stirrar på oss en stund och sen går han och lägger sig i sin bädd och några minuter senare hör man honom snarka. Skrattande

• tattoedbeauty

På golvet/mattan halvvägs under sängen på min sida. Han är för stor för att få plats med hela sig under sängen :)

• MikaTela88

Han sover i en 3 gånger för stor säng bredvid min del av sängen.
    När jag var singel och bodde själv sov han i sängen med mig men han tillät inte sambon sova där så blev naturligt att han fick sin egen säng istället.

• DirtyBitch

Röstade "Får gå fritt i huset"
    Hon sover för det mesta i min säng, men vissa nätter sover hon i sin korg eller soffan..

• biina

för det mesta sover hon i min/vår säng. men hon går fritt i huset, så jag röstade på det

• tamate

ena har en öppen bur hon ligger i och den ena har en liten bedd gömd under ytterkläderna så hon har som en grotta =)
    båda i hallen 

• Jockehehe

Överallt utom i sängen, mest av praktiska skäl, att hunden börjar gnälla om han ibland får och ibland inte.
    Vissa bryr sig inte och kan få ett nej utan att bry sig.
    Så länge din hund klarar det så ser jag inget problem, mer än din svärmor.

• trollbottom

Min hund har en egen soffa som han sover i. Är jag ensam hemma och sover själv i sängen brukar han komma och lägga sig på mannens sida. Ibland kommer han och kryper ner mellan oss på nätterna men eftersom det gör så förbannat ont när han börjar springa så brukar jag sparka ner honom då. Vi har en bädd i sovrummet också men den använder han aldrig.

Förut när vi bodde trångt sov han i vår soffa. Men det blev så jobbigt när vi fick besök för han sura bara för att folk tog hans plats. Dessutom har soffan blivit helt nerlegad där. Så det blev helt perfekt nu med en egen soffa åt besten

Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
  • linjes

På en bädd på golvet brevid min säng eller inne hos sonen i hans säng,där vill han helst sova av förklarliga skäl

Svar på tråden Hundägare, var sover din älskling? På natten, när du själv sover alltså.