Inlägg från: Anonym (tjock korv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjock korv)

Mår så dåligt över min vikt!

Mår så dåligt över min vikt.
    Jag har provat allt,  jag har tränat och druckit måltidsersättningar, promenerat, power walkat.
    Men det känns så SVÅRT!
    Jag tappar ork/lusten så fort jag påbörjat med någonting!
    Jag har ADHD så jag är sån, jag påbörjar lätt med saker men jag ger upp för fort!
    Det är  så svårt för mig, jag kämpar och kämpar men orken och motivation försvinner fort.
    Vad ska jag göra!?

Jag hatar detta här, jag hatar att vara tjock!
    Jag är 169 cm lång och väger 104 kg. Jag gick ned och vägde som minst 101 kg men nu har jag gått upp till 104 kg på 2 veckor! Blir f*n galen och ledsen.

Jag vill gå ned i vikt och vara snygg. Jag har en sambo och han säger han älskar mig över allt annat men jag skäms! Jag skäms för att träffa hans kompisar eller hans föräldrar. Jag är alltid den tjockast av alla. Jag skäms tillomed att träffa min egen släkt. Jag är stor och ful. Känner mig så ful Gråter

Jag vill känna mig snygg och kunna köpa kläder som passar mig!
    Jag har svårt att hitta kläder som passar mig.

En bekant till mig genomgick gastric bypass op och han gick ned 45 kg och jag är så avundsjuk. Jag vill också gå ned i vikt!!!!! Men jag vägrar göra operation.
    Jag vill gå ned i vikt själv, men det är så SVÅRT!

Jag mår för jävligt när jag är så här stor.
    Jag vill väga mellan 70-80 kg. Jag vägde 80 kg förut då var jag nöjd med mig själv och mådde hur bra som helst.
    Men nu väger jag hela jävla 104 kg och mår skit av de.

Jag vet inte vad jag vill med inlägget egentligen.
    Behövde nog skriva av mig lite och få lite stöd och peppningar.

Jag beundrar er alla som gått ned i vikt, starkt kämpat!

Jag själv känner mig värdelös och okunnig. =(
    Jag testade lchf nyligen men har svårt att laga mat med,  jag är kass på att laga mat. Jag gör bara enkla rätter. Men jag får fortsätta med lchf och kämpa med matlagningen.

Oj, det blev långt inlägg......
    Ja... Behövde bara skriva av mig..
    Kram till er

Svar på tråden Mår så dåligt över min vikt!