• EGON M K L

    Roliga graviditets symptom ....

    Behöver lite hjälp, så vänder mig till er experter på symptom Fl´s Finest.

    Vill ha namn som kan bli roliga på massa olika symptom, tex hinsprängning, stork bett, torsk mm mm. 

    Under innan och efter graviditeten, alla möjliga symptom tack Och om ni är nyfikna på varför så får ni titta in på min blogg.

     http://egon.zoomin.se

    En försmak om vad som komma skall. 

    Tackar Mjukost på förhand // Egon MKL 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 13:47
    "Åkommor symptom och annat skoj"
  • Svar på tråden Roliga graviditets symptom ....
  • Pickeli

    Jag vet inte om jag är helt korkad eller bara trög för jag fattar ingenting. har aldrig hört talas om hinspängning eller ett symptom som kallas stork bett.

    Torsk är ju oftast inte ett syptom på något utan en faktiskt medicinsk åkomma?

    *förvirrad*


    Google it!
  • EGON M K L
    Pickeli skrev 2010-11-16 13:35:21 följande:
    Jag vet inte om jag är helt korkad eller bara trög för jag fattar ingenting. har aldrig hört talas om hinspängning eller ett symptom som kallas stork bett.

    Torsk är ju oftast inte ett syptom på något utan en faktiskt medicinsk åkomma?

    *förvirrad*
    Jaja, nu ska vi inte märka ord va Symptom och åkommer då hehe.

    Hinnsprängning/svepning= igångsättning. Storbett är ett sorts födelse märke, panna eller nacke. 
  • Pickeli
    EGON M K L skrev 2010-11-16 13:46:17 följande:
    Jaja, nu ska vi inte märka ord va Symptom och åkommer då hehe.

    Hinnsprängning/svepning= igångsättning. Storbett är ett sorts födelse märke, panna eller nacke. 
    tro mig , jag har inte märkt ord. Jag skulle dock kunna göra det rätt rejält men jag låter bli.

    Jaha hinnsvepning? Det är varken ett symptom eller en åkomma. Och det är inte en igångsättning heller bara så du vet. Du bör nog göra mer research om du ska skriva en bok, ett tips bara!

    Storkbett är ju något som barnet kan få?

    *fortfarande förvirrad*

    är du ute efter "roliga" termer som kan förknippas med bebisar, graviditet och förlossning så tycker jag du ska skriva just det istället då får du nog mer svar!
    Google it!
  • EGON M K L
    Pickeli skrev 2010-11-16 13:53:52 följande:
    tro mig , jag har inte märkt ord. Jag skulle dock kunna göra det rätt rejält men jag låter bli.

    Jaha hinnsvepning? Det är varken ett symptom eller en åkomma. Och det är inte en igångsättning heller bara så du vet. Du bör nog göra mer research om du ska skriva en bok, ett tips bara!

    Storkbett är ju något som barnet kan få?

    *fortfarande förvirrad*

    är du ute efter "roliga" termer som kan förknippas med bebisar, graviditet och förlossning så tycker jag du ska skriva just det istället då får du nog mer svar!
    Ups, glömde....måste skriva till punkt o pricka på fl och aldrig stava/göra fel haha. gissar på att barnmorskan ljög när dom gjorde en hinnsprängning på min fru  
  • Pickeli
    EGON M K L skrev 2010-11-16 14:02:16 följande:
    Ups, glömde....måste skriva till punkt o pricka på fl och aldrig stava/göra fel haha. gissar på att barnmorskan ljög när dom gjorde en hinnsprängning på min fru  
    nej inte till punkt och pricka, det räcker att skriva så pass att folk förstår vad man menar. Och när du skriver att du vill ha syptom på graviditet och tar "hinsprängning" och "stork bett" som exempel då är det fan inte lätt att förstå vad du menar.

    Att ta hål på hinnorna (hinnsprängning) och göra en hinnsvepning är inte ens i närheten av samma sak, bara så du vet. Som sagt gör bättre research! *suckar*
    Google it!
  • EGON M K L
    Pickeli skrev 2010-11-16 14:12:53 följande:
    nej inte till punkt och pricka, det räcker att skriva så pass att folk förstår vad man menar. Och när du skriver att du vill ha syptom på graviditet och tar "hinsprängning" och "stork bett" som exempel då är det fan inte lätt att förstå vad du menar.

    Att ta hål på hinnorna (hinnsprängning) och göra en hinnsvepning är inte ens i närheten av samma sak, bara så du vet. Som sagt gör bättre research! *suckar*
    Jaja, tur att jag inte behöver bry mig
  • Pickeli
    EGON M K L skrev 2010-11-16 15:45:35 följande:
    Jaja, tur att jag inte behöver bry mig
    Om vad?
    Google it!
Svar på tråden Roliga graviditets symptom ....