Julklappar till 1,5 åring?!
Vår son är 20 månader och har kommit på att det är jättekul att låtsasäta och låtsasdricka, vi har köpt en teservis i plast som han får i julklapp. Och han älskar att laga mat, häromdagen så skulle jag hämta honom på förskolan och då stod han vid deras Brio-spis och pysslade. När han såg mig så började han springa mot mig men ändrade sig, sprang tillbaka till spisen och plockade fram en stor skål med duplobitar som stod i ugnen, denna kalasade vi på innan vi gick hem. Mums. ;)
Han kommer även få ett pussel med få och stora bitar. Han har sedan tidigare ett brio-tåg och han älskar att tuffa omkring med tågen (tåget låter shhh-shhh-shhh-shhh och bilarna låter rrrrrrr så han kan skillnaden) och han älskar att sätta ihop tågskenorna och applåderar åt sig själv när han kan sätta ihop dem rätt.
Sedan har han mycket leksaker och han kommer med största sannolikhet bli överröst med presenter från släkt och vänner så vi lägger inte jättemycket krut på att köpa julklappar till honom i år. Vi skickar istället julklappar till kusinbarnen som är några år äldre och som kommer uppskatta det mer.