Inlägg från: kakmamman |Visa alla inlägg
  • kakmamman

Kan pappor få bröstmjölk?

det vore lite mysko, vad ska han med det till? Manskroppen ee inte direkt gjord för att kunna producera hormonet och dylikt för att det ska bli bra.
    Men visst kan dom få vätska i bröstet.. men då e det nog itne så bra !

♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • kakmamman
    R3becca skrev 2010-11-16 15:49:43 följande:
    Det finns nog ingen medicin som fixar det, men där emot så kan de - precis som en "ogravid" kvinna, börja producera bröstmjölk (och den är lika bra som vår) vid regelbunden "amning"! :)
    fast nej!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • kakmamman
    kakmamman skrev 2010-11-16 15:57:17 följande:
    fast nej!
    R3becca skrev 2010-11-16 15:49:43 följande:
    Det finns nog ingen medicin som fixar det, men där emot så kan de - precis som en "ogravid" kvinna, börja producera bröstmjölk (och den är lika bra som vår) vid regelbunden "amning"! :)
    Jag tror bestämt att vi kvinnor har en del hormoner i våra kroppar som inte män har som våran körtel producerar osv.. Den är nog inte lika nyttig som våran ;)
  • kakmamman

Killar kan få "häxmjölk" i tuttarna.. Det ska växa bort från tonåren!

• kakmamman
    R3becca skrev 2010-11-16 16:02:24 följande:
    Men en vuxen karl kan producera :)
    Precis som en kvinna kan, vare sig hon ska eller inte :) 
    :O hmm
Svar på tråden Kan pappor få bröstmjölk?