Magkatarr??
Men kan man absolut inte få sova?? Har ingen gastro på g alls, men är jätterädd!! För gastron alltså.. :(
Vart jobbar du? Kanske värt att åka dit.. :P Nejdå.. Men jag borde kunna kräva det tycker jag? Nån rättighet har jag väl? Oavsett sjukhus?? Eller??
Ni har pratat en del om bråck på magmunnen? Det är inte samma som magstrupsbråck (diafragmabråck) va??
Min pappa har nåt av det, och han har tydligen samma besvär som jag.. Kan jag be läkaren kolla efter det? Vilka undersökningar görs isf?? Tycker läkaren att jag är hypokondrisk om jag ber om att få saker kollade???
Kan va så.. Pappa själv kallar det att han får "ont i koliken" när han har ont.. :P Men han sa att det kunde va Diafragmabråck.. Jaa, jag vill ju INTE göra en sån undersökning... Men kanske är så illa tvungen, då medicinerna inte hjälper.. :(
Nu har jag så ont för andra dagen i rad, så jag tror jag avlider, igår spenderades i stort sett hela dagen i tårar i sängen.. Dagen idag har vart mycket likadan, men har tvingat mej själv att vara uppe.. Vet inte vad jag ska göra.. :( Känns hopplöst att åka in.. Med snön och allt..