• Sola

Äntligen är det våran tur =) BF Juli----->

Hej

{#emotions_dlg.flower} Gravida genom IVF
    {#emotions_dlg.flower} Som vill följas på vägen mot BF
    {#emotions_dlg.flower} Här kan vi  som vill dela glädje, funderingar, oro, lycka mm

• Svar på tråden Äntligen är det våran tur =) BF Juli----->
  • elmi

hallå. detta är första gången som jag är gravid och fortfarande väldigt tidigt (v4 +3) om jag räknat rätt. men idag kom illamåendet, jag känner mig bakis. höll en presentation på jobbet imorse och funderade på om jag var tvungen att springa och spy. Men det känns faktiskt härligt att må illa. annars lite ömma bröst bara och trött. tröttheten kommer iofs varje höst.

trevlig helg på er och försök njuta av era plus!

• piggelinis
    Sola skrev 2010-11-18 13:34:16 följande:
    Har precis fått tid för UL, det blir den 6 dec.
    Känns lite långt fram, men samtidigt så vet jag att man
    ser bra då.
    Nu har man ett nytt mål att nå.... 6 dec =)
    En eller Två ja det är frågan ?
    Hej! Här vill jag oxå vara med!! Glad
    Jag har oxå tid för ultraljud den 6 dec. Ser fram emot det, det känns lite mer "på riktigt" när man har fått göra det. Det här är min andra graviditet, har en son på snart 2 år.
    elmi skrev 2010-11-19 12:54:13 följande:

Men det känns faktiskt härligt att må illa. annars lite ömma bröst bara och trött. tröttheten kommer iofs varje höst.

trevlig helg på er och försök njuta av era plus!

Håller med... Första gången man kan "njuta av" att må lite illa. Flört
  • Dreama

Hej Sola och alla ni andra IVF-are!

Byter tråd och kommer med här eftersom jag idag officiellt är gravid. Detta är vår första IVF och jag kan inte förstå att man kan ha sådan tur att man lyckas på första försöket. Hur som helst så har jag VUL 10 dec och är precis som ni livrädd att det ska gå fel på vägen men det gööör det inte. Nu ska vi alla vara glada och njuta av svullna magar, värk och jätteömma tuttar.

Kram till er! {#emotions_dlg.flower}

• Sola

Hej på er!
    Hur mår ni där ute?
    Jag längtar så efter VUL.... vill se NU =)
    Vad säger ni det kanske är dax för en VUL-lista snart?
    Fortsatt trevlig kväll Sola

• Svea Maria
    Sola skrev 2010-11-20 21:27:50 följande:
    Hej på er!
    Hur mår ni där ute?
    Jag längtar så efter VUL.... vill se NU =)
    Vad säger ni det kanske är dax för en VUL-lista snart?
    Fortsatt trevlig kväll Sola
    Jag längtar också till VUL, hoppas verkligen att allt ser bra ut då... Spännade också att se om det finns ett eller två foster!  Hur mår ni andra då? Jag har värk i magen, brösten spänner och jag känner av illamåendet mera och mera för var dag som går. Känns overkligt att man faktiskt är gravid men när man känner av symtomen så tänker man att det skulle man ju inte göra om det inte händer nått i kroppen! Men än kan ju mycket hända så jag vågar inte ta nått för givet än!
  • Sola

Svea Maria: Vaknar varje morgon och tror att jag har drömt att jag är gravid,
    när jag sen inser att det inte är ngn dröm så blir jag överlycklig!
    Jag har inga symtom förutom svullen magen + lite hård i magen.
    Själv tycker jag det är lite jobbigt att jag inte känner mer, men
    jag hoppas allt är ok ändå.
    Sola

• Sola

Hjärta VUL-LISTAN Hjärta

SOLA: 6/12. (3IVF+1FET ICSI)

• Lindis1974

Ja det e olidligt att vänta på VUL. Jag e orolig mest hela tiden. Har inte så mycket symtom. Lite spända bröst och smått illamående.

• Svea Maria

Hjärta VUL-LISTAN Hjärta
    Svea Maria: 30/11 
    SOLA: 6/12. (3IVF+1FET ICSI)

• Lindis1974

Lägg gärna in mig med. Sitter på iphonen så det går inte själv.
    VUL 6/12
    :)

Svar på tråden Äntligen är det våran tur =) BF Juli----->