Inlägg från: Pickeli |Visa alla inlägg
  • Pickeli

Överkast... ja eller nej?

fler gånger i veckan läggs det på, i pojkens rum läggs det på varje dag. Tycker det är så jävla oskönt att gå lägga sig i en obäddad säng. jag kan bädda sängen 1 timme innan jags ka sova bara för att de tär så skönt att lägga sig! :)

Google it!
  • Pickeli
    Heavenlyfaith skrev 2010-11-18 13:00:55 följande:
    Vad jag menar är inte om man bäddar utan om överkastet åker på. Bäddar oxå lite snabbt för att det är mysigare o lägga sig på kvällen sen... 
    Själv jobbar jag väldigt mycket med eget företag osv. Uppe kl 6 o hemma vid 18 ungefär. På vardagarna hinner jag aldrig med besök iaf så ingen skulle se mitt fina överkast.
    Jag tvivlar inte på att jag skulle dutta på det där extra om jag var hemma på dagarna däremot  
    Men om du ändå bäddar sängen så tar det ju inte många sekunder extra att he på överkastet? Okej att man inte orkar bädda äsngen jämt, men att bädda men inte bädda "ordentligt" går fetbort för min del :)
    Google it!
  • Pickeli
    Heavenlyfaith skrev 2010-11-18 13:59:42 följande:
    Fast så resonerar inte jag... Jag bäddar väldigt fort (kastar ordning täcken o kuddar) o det blir väl inte toppensnyggt. Skulle jag greja med överkast så skulle jag bädda ordentligt under oxå.
    Prioriterar helt enkelt annat
    Skulle jag se allt som "bara ett par minuter extra" på morgonen o lägga till det så skulle jag aldrig få nåt jobb gjort på dan...
    Okej du är som min sambo, en slarvbäddare ;) Jag blir alltid lika lurad när sängen ser bäddad ut och jag lyfter på täcket och upptäcker att någon elvispat våra lakan. Den chocken är aldrig trevlig. Men då är jag en riktig bäddsnobb! :)
    Google it!
Svar på tråden Överkast... ja eller nej?