• familj05

Nu har det hänt!!!

I dag hände det!!!
    AC ringde, vi har fått en son

Han är så fantastiskt söt och jag är i chock!
    Skrattar och gråter om vart annat. 

Champagnen flödar och vi planerar nya barnrummet.

Har väntat i snart 4 år på att få skriva dessa rader.

Kram till er alla! 

• Svar på tråden Nu har det hänt!!!
  • Marie IE B

Så underbart efter alla år av väntan och längtan! Stort GRATTIS till er och hoppas tiden till ni får träffa guldklimpen blir kort

• familj05

Stort tack allihopa!
    Otroligt att det är jag som får motta dem
    Vet inte om det är normalt men jag har knappt sovit någonting i natt.... var uppe och tittade på bilderna vid 3
    Ha det bra i dag! 

• villsågärna38
    familj05 skrev 2010-11-19 07:04:28 följande:
    Stort tack allihopa!
    Vet inte om det är normalt men jag har knappt sovit någonting i natt.... var uppe och tittade på bilderna vid 3
    Ha det bra i dag! 
    Vad roligt? Vilket land adopterar ni ifrån? Berätta mer!!! Så spännande och supergrattis!!
  • Kluran
    Fullt normalt, skulle jag vilja säga Glad. Minns själv den adrenalinkick jag fick när vi fick det magiska samtalet, jag kunde inte sova ordentligt på flera nätter och gick på högvarv på dagarna Skrattande.

Grattis igen!
  • JAG är BÄST

Grattis{#emotions_dlg.flower} måste kännas helt underbart (kommer själv ihåg då vi fick samtalet,,eller ja jag tror nog ALLA här som adopterat kommer extra ihåg just det samtalet)

• Hej och Hopp
    familj05 skrev 2010-11-19 07:04:28 följande:
    Stort tack allihopa!
    Ha det bra i dag! 
    Fullt normalt!
    Jag hade bilderna alldeles intill mig hela tiden - och särskilt när jag skulle sova för att kunna titta på dem när jag vaknade så att jag inte behövde tvivla på om det var en dröm eller inte
  • Sally

Grattis!!!! Jag gjorde likadånt efter vi fick BB (för flera år sedan) - jag tejpade kort på honom precis överallt.  Jag sov inte ett skvätt heller första natt, utan stirrade på hans foto precis hela natten.  Vad magiskt!  Det kommer man ihåg jätte väl!   När får ni åka?

Svar på tråden Nu har det hänt!!!