• familj05

Nu har det hänt!!!

I dag hände det!!!
    AC ringde, vi har fått en son

Han är så fantastiskt söt och jag är i chock!
    Skrattar och gråter om vart annat. 

Champagnen flödar och vi planerar nya barnrummet.

Har väntat i snart 4 år på att få skriva dessa rader.

Kram till er alla! 

• Svar på tråden Nu har det hänt!!!
  • millemullan

Underbart!

Stort grattis och Lycka till!

Kram

♥ Storebror 080910 ♥ BF 101224 ♥
  • familj05

Halloj!
    Vår lille goding kommer från Korea och är 6 månader. De tror vi får åka i januari och hämta honom

Jag har hans foton med mig överallt och i natt tittade jag oxå för att kontrollera att det var på riktigt!
    Är helt slut men kan inte sova och äta, helt galet

När landade ni andra i att detta verkligen nu har skett?
    Jublande kramar 

• Vronki

Åh, jag sitter o läser o blir så glad för eran skull, det måste va helt otroligt underbart o ha fått ett barnbesked efter så lång tid!
    Då  har ni verkligen nåt o se fram emot nu...så länge men ändå så nära =)
    Grattis!

• Saltstänk

Grattis en gång till, vännen! Är så otroligt glad för er skull och håller nu tummarna för att det snar snart bär iväg! Krama om hela familjen!

• Helle68

Stort grattis! Så underbart! För mig tog det nog några dagar innan jag kunde fungera normalt igen. Kände mig helt omtumlad, men det kanske inte är så konstigt. Lycka till!

• Emeli

Jag får gåshud och blir alldeles tårögd av att läsa det du skriver. Det är så roligt att läsa om när folk får barn.  Och, JA, du reagerar alldeles normalt. Du har ju precis tagit emot ditt livs kanske viktigaste telefonsamtal, ett samtal du aldrig kommer att glömma, och snart ska du iväg på ditt livs viktigaste resa. Grattis! Grattis! Grattis! {#emotions_dlg.flower} Baby Skål.

• Nape

Åh! Stort grattis! (Ryser och _känner_ verkligen din lycka, men har svårt att förmedla det i ord. Det här är stort.)

• Salacious Crumb

Åh va underbart! Grattis!

Svar på tråden Nu har det hänt!!!