• Anonym

Träffa en amerikan?

varför vill du träffa just en amerikan?

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:07:36 följande:
    Jag älskar det landet, och jag älskar att prata engelska. Att träffa en man därifrån är bara något jag alltid drömt om. Konstigt kanske men så känner jag:P
    har du bott där? varit där ofta?
  • Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:11:20 följande:
    Nej jag har inte bott där. Och inte varit där ofta heller, men jag har alltid mer känt att jag tillhör där borta. Jag har bara en känsla inombords att det är där jag hör hemma.
    jag har bott där, tycker det är större kulturskillnader än vad man kan tro.
  • Anonym

Jag bor i USA, med Svensk man.
    Har inte kunnat se att Amerikaner skulle vara bättre.
    Livet är inte som på Tv

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:20:39 följande:
    Nej jag vill inte leva nått lyxliv, bara ha en helt vanlig familj.
    Får man inte lov att ha ''krav'', nej just det i sverige så ska vi nöja oss med vad vi får. Man kan ju inte önska saker för det är någonting fult. Allt ska vara så himla rätt och riktigt här, går man utanför gränsen så är det ju skandalöst!!
    Dessutom har jag inte sagt att jag inte varit där, jag sa bara att jag inte varit där ofta. Hur skulle jag annars veta om jag gillade stället eller inte??
    hur många dagar totalt? bott på hotell enbart? umgåtts med amerikaner, mer än i baren?
  • Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:26:17 följande:
    Jag har hälsat på en vän till mig där, var där kanske 3veckor i 2 omgångar. Jag skiter fullständigt i livet på tv. Jag vill inte vara någon hollywood fru eller New York fru. Jag var bara intresserad av var man kan träffa folk som inte just är från Sverige!!!
    om du har en vän där borde du ju träffat amerikaner och veta hur du ska träffa fler..?
  • Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:32:57 följande:
    Jag vill inte ha ett green card. Vill jag bo där så flyttar jag dit själv. Men skitsamma. Man ställer en fråga men allt som kommer är påhopp. Tydligen är många på krigsstigen idag. Jag klurar ut det hela själv i stället!!
    hur flyttar du då?
  • Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:36:48 följande:
    Tror du inte jag vet att man inte bara kan flytta dit. Jag vet vad som gäller!!

Vi försöker stoppa mobbing hos barn i skolor, men ändå är vuxna likadana!!
    vad gäller då?
  • Anonym

vad lockar med just amerikaner? (inte kulturen nu eftersom du inte var ute efter ett green card, utan just männen i sig)

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:45:28 följande:
    Jag kan tänka mig en man från andra engelskspråkiga nationaliteter.
    är det just språket du tänder på?
    jo, engelska är sexigt!
  • Anonym
    Anonym (USAbosatt) skrev 2010-11-19 02:19:34 följande:
    Här nämns två sidor!
    TACK !! :)
  • Anonym

Vet ni om det finns nån allmän chattsida som inte är baserad på love ?

• Anonym

Fick du tag på nån amerikan, ts? :)

Svar på tråden Träffa en amerikan?