• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Anonym

varför vill du träffa just en amerikan?

• Queenie70

Hmm...det var ju en idé, nån sån har jag aldrig dejtat faktiskt. Ser fram emot tips och råd i tråden

• Anonym (miss)

Jag älskar det landet, och jag älskar att prata engelska. Att träffa en man därifrån är bara något jag alltid drömt om. Konstigt kanske men så känner jag:P

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:07:36 följande:
    Jag älskar det landet, och jag älskar att prata engelska. Att träffa en man därifrån är bara något jag alltid drömt om. Konstigt kanske men så känner jag:P
    har du bott där? varit där ofta?
  • Anonym (miss)

Nej jag har inte bott där. Och inte varit där ofta heller, men jag har alltid mer känt att jag tillhör där borta. Jag har bara en känsla inombords att det är där jag hör hemma.

• Anonym
    Anonym (miss) skrev 2010-11-18 21:11:20 följande:
    Nej jag har inte bott där. Och inte varit där ofta heller, men jag har alltid mer känt att jag tillhör där borta. Jag har bara en känsla inombords att det är där jag hör hemma.
    jag har bott där, tycker det är större kulturskillnader än vad man kan tro.
  • Ett Steg Före

Vad är det för fel på att träffa en man som man älskar? Idioti att gå in för att träffa en viss nationalitet!

• Susanne905

Jösses, har du inte ens varit där?? Tror du att the American dream är bara rosa fluff och en problemfri tillvaro? Ha ha, du kommer få ett grymt uppvaknande om du någonsin åker till din idyll!!

• Anonym (fru)

Lite inspererad av "svenska hollywoodfruar" kanske?

Annars är nog inte USA drömmarnas land längre, finns snart inget mer att hämta där. 

• Anonym (miss)

Nej jag vill inte leva nått lyxliv, bara ha en helt vanlig familj.
    Får man inte lov att ha ''krav'', nej just det i sverige så ska vi nöja oss med vad vi får. Man kan ju inte önska saker för det är någonting fult. Allt ska vara så himla rätt och riktigt här, går man utanför gränsen så är det ju skandalöst!!
    Dessutom har jag inte sagt att jag inte varit där, jag sa bara att jag inte varit där ofta. Hur skulle jag annars veta om jag gillade stället eller inte??

Svar på tråden Träffa en amerikan?