• semlor

Nya regnbågskompisar sökes!

Hej. Har haft ett långt FL uppehåll... Men nu känns det lite aktuellt igen.. Skulle gärna träffa andra regnbågsföräldrar, helst i norrort. Ni som setts kanske är föräldralediga, inte jag...=( Ses ni nån helg kanske, då hänger vi gärna på... =)

• semlor

*vinkar tillbaka* hej paprikatjingeling. Ja, det var ett tag sen nu. Vore kul å ses! Såg att ni väntar 2an, roligt!!

• semlor

Vill gärna vara ledig från jobb och istället leka/fika, men kan inte... Helgträff?

• semlor

Kul att nån mer vill ses en helg! Hallå TS Paprikatjingeling, ni då? Den 13 feb har jag planer på em. Men kan på fm! :)

• semlor

Vi har en tvååring, med spring i benen! Så lekland passar bra. Sickla blir säkert bra för oss! Om vi hittar...=) Antingen ses vi kl 10 eller alternativt ca 14!! Är mitt förslag alltså.

• semlor

OK, 14 alltså! Hm, undrar hur jag ska känna igen er/nån...?! Brukar vara mkt folk där va? //Elin

• semlor

TAck för i helgen Jennifer och lillblobb!! Inte mkt prat blev det.... Men en massa röj. Lilla killen somnade förstås på vägen hem. Och jag var glad över att komma ut och få lite frisk luft! Nästa gång nåt lugnare ställe, hemma hos nån eller i en lekpark var inte så dumt inte.

Svar på tråden Nya regnbågskompisar sökes!