• umaia

Reklamfilm du stör dig på?

Vilken reklamfilm hatar du mest? min personliga favorit just nu är kvinnan som trycker upp en jäkla dildo i ansiktet.."Nice face"..

och det innerliga hatobjektet är den fula bebisen som sjunger oooo ooo ooo i räkost-reklamen

• Svar på tråden Reklamfilm du stör dig på?
  • psykfall13

jävla bebis asså

Överlever <3
  • umaia

mm, och föräldrarna i den reklamen passar absolut inte ihop..hon e typ 65 och han 30..

• Watchbitch

Riktigt trött på ungen med en mobil fasttejpad i fejjan... (Man kan ju undra vad han gjort som måste sälla upp på sin bror/farsa/vaddenuär.....)

• Tre små grodor

Räkostreklamen och tandläkarreklamerna.

• umaia
    Watchbitch skrev 2010-11-21 21:36:35 följande:
    Riktigt trött på ungen med en mobil fasttejpad i fejjan... (Man kan ju undra vad han gjort som måste sälla upp på sin bror/farsa/vaddenuär.....)
  • Linda1976

LIDL.

De skryter om sitt usla kaviarsortiment. Stackars jävlar.

*HATA LIDL* 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Finis

Åhh det finns så många. Men "Du kommer garva läppen av dig" börjar jag bli jävligt trött på. Sen alla som är dubbade, dåligt dubbade som guldreklamerna.

• ingegärd

Alla for tvatt- och rengoringsprodukter, tandkram och hudkram. A-L-L-A. Det finns inte en enda sadan som ar roligt, overraskande eller bra gjord.

jag har inget svenskt tangentbord
  • Linda1976
    Lilysmamma skrev 2010-11-21 22:16:56 följande:
    Åhh det finns så många. Men "Du kommer garva läppen av dig" börjar jag bli jävligt trött på. Sen alla som är dubbade, dåligt dubbade som guldreklamerna.
    Vilken?? Du kommer...?? vad?
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
Svar på tråden Reklamfilm du stör dig på?