• umaia

Reklamfilm du stör dig på?

Vilken reklamfilm hatar du mest? min personliga favorit just nu är kvinnan som trycker upp en jäkla dildo i ansiktet.."Nice face"..

och det innerliga hatobjektet är den fula bebisen som sjunger oooo ooo ooo i räkost-reklamen

• Svar på tråden Reklamfilm du stör dig på?
  • Zirkon

haha härlig tråd! hatar nog alla reklamer som ni redan skrivit! Skrattande
    spec danonino reklamen! men något jag hatar mer är den förra danonino reklamen när ungarna övertalar morsan o köpa hem det åt dom Kräks

• umaia
    umaia skrev 2010-11-25 21:53:02 följande:
    nämen oj vad willys reklamfilm va tråkig..nu när man ska bli förälder måste man ju tänka på vad man stoppar i sig bla bla bla.. fick nån verkligen betalt för att "kläcka den idén"?
    åå va pinsamt å vad den skådespelerskan "Idag ska jag gå till jobbet å gnugga mig mot ett träd!
  • Memmie
    Hjärter Dam100 skrev 2010-11-25 14:20:23 följande:
    Jag avskyr den där nässpray-reklamen:
    Tjejen nyser o säger: o förlåt, jag är så himla förkyld.
    Mannen svarar: jag också
    Hon: men det hörs ju inte
    Han: men du skulle hört mig i morse, sen hittade jag den där psch psch.

Jag kräks när den kommer. Greppar fjärrisen så fort jag kan o byter kanal.
    Detta är också den jag avskyr mest..
  • Memmie
    umaia skrev 2010-11-23 15:21:22 följande:
    en som jag tycker är bra är den med tjejerna som skriker över gå in garderoben, och som sedan överröstas av killarna som skriker som galningar över ölgarderoben..(kan tilläggas att jag gärna tar bägge garderober)
    Ja, denna har alltid varit bra.
  • annzah

Jag tittar mycket på svensk web-TV och det är samma reklamfilmer HELA tiden. Barilla pasta med Basilicosås till exempel driver mig till vansinne.

• Trinity78

Viking Line med de fula människorna som dansar i slowmotion

Reproductively challenged
  • MissTina

Jag ogillar alla hårreklam för schampoo och smink.

• deddan

har tröttnat rejält på den mobil reklamen där en man sitter på en buss, så kommer där in en av hans vänner och sätter sig brevid honom hela tiden, om och om och om igen, sen till sist säger att mobilkonferans.. garh, så dryg.

• Maisie

Snälla Elgiganten köp inte hem amerikansk reklamfilm. Tomten kommer inte med släde över himlen och släpper ner julklappar i svenska hem. Julklappar som en otroligt ful rostfri spis med vita knappar som garanteras inte säljs i Sverige. 

Ogillar dessutom reklamen för alvedon med den fåniga (ok söta) räddningshunden och numera tillägget : "Du vet väl att alvedon hjälper mot både huvudvärk och mensvärk" Nä, det gör den inte!!! Alvedon funkar lika bra som halstabletter mot mensvärk dvs inte alls.

• mmaddie

Foxy bingo och..

upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget!

• SoStylish
    Maisie skrev 2010-12-18 15:45:04 följande:
    Snälla Elgiganten köp inte hem amerikansk reklamfilm. Tomten kommer inte med släde över himlen och släpper ner julklappar i svenska hem. Julklappar som en otroligt ful rostfri spis med vita knappar som garanteras inte säljs i Sverige. 

Ogillar dessutom reklamen för alvedon med den fåniga (ok söta) räddningshunden och numera tillägget : "Du vet väl att alvedon hjälper mot både huvudvärk och mensvärk" Nä, det gör den inte!!! Alvedon funkar lika bra som halstabletter mot mensvärk dvs inte alls.
    Alvedon funkar på mensvärk för mig och för väldigt många andra jag känner iallafall. Inte varje gång, men ofta! Ibland krävs det en Ipren också...Och ibland krävs det även Citodon. Men bara Alvedon har räddat mig många gånger!

Och för att bidra med något som är OT så stör jag mig så fruktansvärt på Vitaepro's reklamer!
  • mamita64
    SoStylish skrev 2010-12-20 18:55:20 följande:
    Alvedon funkar på mensvärk för mig och för väldigt många andra jag känner iallafall. Inte varje gång, men ofta! Ibland krävs det en Ipren också...Och ibland krävs det även Citodon. Men bara Alvedon har räddat mig många gånger!

Och för att bidra med något som är OT så stör jag mig så fruktansvärt på Vitaepro's reklamer!
    Faktum är att för just mensvärk så är ipren det bästa. Det gäller att ta rätt dos, åtminstone 400mg

Reklam, jag avskyr verkligen den med en kille som har pappersnäsdukar runt hela sej i sovrummer, bilen överallt. Reklam för nässpray tror jag
    Foxy Bingo är vidrig.
  • Maggis
    umaia skrev 2010-11-23 15:19:34 följande:
    ja, den kissen e så himla söt
    Nej fy. Den är ju vedervärdig. Däremot så gillar jag Judit & Judit i övrigt.
    //Maggis
  • amorvincitomniia

FLORA-REKLMAERNA.. långa och utdragna med harmonisk fågelkvitter och havsbris för att avslutningsvis visa bild på detta vidriga lättmargarin

Även bredbandsbolaget som någon ovan redan nämnt, huh! Kräks

Till absoluta favoritreklamen just nu hör däremot den skånska mannen som fallit i brunnen haha! Både jag och mamma tjuter utav skratt till den :D

• mamita64
    amorvincitomniia skrev 2010-12-21 03:12:14 följande:
    FLORA-REKLMAERNA.. långa och utdragna med harmonisk fågelkvitter och havsbris för att avslutningsvis visa bild på detta vidriga lättmargarin

Även bredbandsbolaget som någon ovan redan nämnt, huh! Kräks

Till absoluta favoritreklamen just nu hör däremot den skånska mannen som fallit i brunnen haha! Både jag och mamma tjuter utav skratt till den :D
    Den gillar jag me...."nä d ä billet"
Svar på tråden Reklamfilm du stör dig på?