• Anonym

    Inte alla singelmammor är bara ute efter en KK

    Är lite ledsen för det känns att vi fortfarande lever i ett samhälle, där en kvinna måste ha en man. En kvinna som inte har en man och har barn är utsvulten för vad som helst sex. Tänka sig att vissa av oss kvinnor inte bara vill bli brädade. Vi vill väl också känna kärlek och då inte med vem som helst Tom, Dick och Harry. Jag är intresserad vad ni andra singelmammor/-pappor/kvinnor och män upplever. Erfar ni detta som jag ser att singelförräldrar är desperata offer.

  • Svar på tråden Inte alla singelmammor är bara ute efter en KK
  • jådåsåatt

    Desperata offer? Jag känner inte alls igen mig.
    Dock gillar jag sex och vill inte vara utan det och hade därför killar jag träffade för det ändamålet när jag var singel. Men jag såg det inte som att jag blev brädad, vi var två vuxna som gillade att umgås men inte ville vara tillsammans helt enkelt.
    Men jag har aldrig tagit vad som helst, jag är kräsen som bara den.

  • Anonym

    Jag har varit där du är men hela tiden gnagde det i mig om han fattat att jag behövde sexet jag fått innan. Därför när det tog slut slappnade jag av och kände mig fri. Sex är lust men för mig är sex också mental stimuli utav kärlek och ömhet. Pang på rödbetan är inte tillräckligt jag är hungrig men min hunger kväses utan romantik. Jag älskade en man som inte kunde älska och nu har jag bestämmt mig tills någon passande kommer att leva celibat. Det finns många som skulle passa men just nu vill jag ha vänner inte ngn ny pojkvän. Less på att älska någon som fattar skvatt ingenting som sårar mig fysiskt och mentalt. Är dock inget offer men man kan aldrig tvinga fram ngt som inte finns.

  • Sofia L

    Bara för att jag är singel ser jag mig inte som något offer. Visst saknar jag en man, eller kvinna (är bi nämligen), men det är inget absolut måste. Den som jag vill vara med måste attrahera mig. Att bara köra pang på rödbetan oavsett vad det gäller då kan jag lika gärna ta en av mina didosar eller något annat.

  • Anonym

    Jag tror du förstår mig Sofia, jag är inte bi men är nog vad man kallar översocial och utåtriktad. Samtidigt inser jag att jag måste jobba med mig själv. Gillar män och faller för dem mer än för kvinnor men kvinnvänskap ger något som en relation med en man inte gör. Någon gång när mina sår läkt kan jag nog lämna celibatet.

  • Anonym

    jaja det är så att jag är ensam i sökandet efter annat än sex....Alla män jag träffar visserligen på annat sätt än normalt vill ha sex med mig. Antingen är män smarta och jag är ett knullobjekt pga min historia  med brutet förhållande eller så sänder jag fel signaler. Troligtvis tror alla att de inte kan tämja en argbigga som jag misstänker jag blivit.

  • Anonym

    Har reflekterat kring det här sedan jag skrev detta. Levde i ett långt förhållande på 7år, han ville inte va mitt allt. kanske lägger vi kvinnor för stor vikt på trohet eller? Det kanske inte finns en man som vill vara den enda för  en kvinna. Kanske jag borde släppa celibatet och vara en fri kvinna i ett fritt land och ha flera älskare. Par i förhållande brukar inte visa sina sanna ansikten för varandra förrän långt in i relationen. På så sätt minskar jag faran med att bli bränd. För kärlek är så mycket smärta orkar inte vara förälskad, tyvärr är jag det jag hoppas det släpper snart. Gillar inte känslan den skrämmer mig. Men erfarenheten av KK är inte toppen vad gör man. Jag gillar sex men vill dela den med någon som gillar mig för den jag är utan att vilja ändra mig. Jag är den sortens tjej som vill mysa/gosa ha en vän som är synkad med mig på flera plan. Det eller en triangelrelation hoppas jag blir frisk från Kärlekskranket för jag vet varför jag tycker alla är vackra. Triangelrelationen får gärna skifta= två kvinnor en man eller två män en kvinna vilket automatiskt betyder en relation på fyra. Är jag galen eller i förälskelse flykt. Skall definitivt gå på Prideveckan för jag är nog bisexuell är inte alla människor det eller asexuella.

  • Anonym

    Jag menar jag gillar äkta voyeur, porr, lesbisksex, homosex(när ingen far illa) och hetrosex- är jag unik..... Tror ej det vem gillar inte sex. Kela o gosa mysa o pussa o kyssa o hålla i hand o hångla. sommaren är hetaste tittsäsongen.

  • Anonym (bang)
    Sofia L skrev 2011-01-12 11:26:25 följande:

     Att bara köra pang på rödbetan oavsett vad det gäller då kan jag lika gärna ta en av mina didosar eller något annat.


    Gurka?
  • JonasSa

    Det är tydligt vad du tycker om, lev ut det så hittar du rätt  man en dag.


    Anonym skrev 2011-08-01 23:14:32 följande:

    Jag menar jag gillar äkta voyeur, porr, lesbisksex, homosex(när ingen far illa) och hetrosex- är jag unik..... Tror ej det vem gillar inte sex. Kela o gosa mysa o pussa o kyssa o hålla i hand o hångla. sommaren är hetaste tittsäsongen.


    Jag som man vill gärna hitta henne jag har känslor för, där det pirrar eller hur man ska uttrycka det. Men jag gillar närhet och sex också och närhet betyder inte sex med självklarhet även om lust kan komma.


    Jag ser ingen skillnad på mig som man eller en tjej, vi måste få må bra. Så om du lever din sommar med närhet så ser jag positivt på det, man ska ju leva så man mår bra. Du ökar nog chansen att träffa rätt också.

Svar på tråden Inte alla singelmammor är bara ute efter en KK