Inlägg från: Katarina m Leon o Matteo |Visa alla inlägg
  • Katarina m Leon o Matteo

Tips på present!

Du kanske kan köpa något till hennes rum (om hon har eget vill säga)? En tavla, en matta, ett flaggspel, djurlampa eller en muffinspall t.ex.
    Om du vill ha leksak så är stapeltorn, babuschkadockor, och pinne med djur som man liksom springer med populära ettårspresenter i vår butik. Ni kanske inte har allt det?

• Katarina m Leon o Matteo

bombadilldesign.com/350
    Du kan se muffinspallen på länken här ovan. Vi har den i vår butik i Jönköping men om du inte bor där i närheten så finns den i flera olika webbutiker har jag sett så testa att googla. Annars är ju en liten dockvagn en bra idé. Smallstuff har just gjort en som jag tycker är bedårande söt: www.smallstuff.dk/da/leg_med_dukke.asp
    Det kanske ni inte har någon sedan tidigare? Eller docksäng? De är kan ju få stå som prynader fram tills dess att de börjar användas på riktigt. Min 1,5 åring älskar att dra omkring på vagn och så fort som de går stabilt är ju det jättekul! Med flaggspel menade jag något sådant här: www.ommdesign.se/engel/index.htm
    Sedan kom jag på detta med födelsedagståget också om ni inte redan har det så är det ju en jättebra sak att få och som kan gå i arv till nästa generation. Annars är ju en fotografering en jättefin sak att få även om hon inte kan leka med det idag så är det ju sååå roligt att ha för oss vuxna och henne när hon blir större. Lycka till med första födelsedagen!

Svar på tråden Tips på present!