annbe jag gjorde VUL i v.8 och det är enorm skillnad jämfört med nu!! När vi var i tisdags var det v.19+3. Nu kan man ju se den lill* människan och alla dess fantastiska delar

Och när den rör på sig där inne... så häftigt! Går inte att jämföra med VUL. Jag fick med mig bild från VUL också men där är den ju bara en suddig klump typ hehe. Kul att jämföra med bilderna från RUL
Ja den där barnvagsdjungeln är allt lite jobbig! När vi var och provkörde fastnade vi helt klar för Brio Happy. Sååå skön att köra! Så mjuk och gungig liksom, lätt att vagga bebisen. Inte så stel som t.ex. Emmaljunga kändes. Vi bestämde oss efter mycket om och men för fasta hjul. Svängbara var väldigt smidigt men samtidigt kommer det bli mycket promenader och även om de till stor del är på asfalt rekommenderades fasta hjul. Svängbara sticker lätt iväg även när man bara vill gå rakt fram. Och de gångerna vi är i stan överlever vi det lilla trycket som behövs vid vändning när vi inte har svängbara (återigen, den var så mjuk så behövs inte så mycket för att trycka runt den).Vi valde lufthjul för den absolut bästa komforten för både oss och bebisen. Vi kan leva med risken att få punka någon gång. Som med cykeln, hur ofta får man punka på den egentligen? Vad det gäller liggdel blev det en hårdlift. De sa att en separat liggdel passar bra om bebisen föds på vintern och man måste ha tjock overall, vinteråkpåse osv. Sen är det en smaksak såklart. Känns iaf helt rätt

Det tar mellan 6-10 veckor beroende på ställe man köper ifrån. Och är man ute tidigare lägger de in beställningen så man har vagnen hemma några veckor innan bf.
Lindiz82 Vi var också lite inne på Crescent innan men kollade runt på nätet och de verkar ha fått en hel del reklamationer. Men samtidigt vet vi ett par som har den och som är nöjda. Det är så svårt det där...
Håller med om att mammakläder inte är alltför roliga! Borde det inte vara en ganska stor marknad egentligen? Man måste väl kunna få fram snygga mammakläder också? Hittills har jag bara köpt mammaleggings på H&M och Belly belt combo så jag använder fortfarande mina vanliga byxor. Ibland blir det en glipa på magen med mina gamla tröjar men har ett magband från H&M som döljer. Funkar hur bra som helst!

Vill inte lägga för mkt pengar på mammakläder, har de ju bara en kort tid. Däremot är jag sjukt sugen på att shoppa en ny, "vanlig" garderob! Men det dröjer ju evigheter innan det är att tänka på