Frida: Jag var hos läkaren på MVC igår igen och klippte bort all granulationsvävnad. Det var ingen rolig upplevelse! =( Tydligen hade läkaren nästan aldrig sett någon som haft så mycket, så jag har haft en rejäl otur. Såklart.... Eller, ja, hon trodde att hon hade fått bort allt men det blödde så mycket tillslut så hon kunde inte se. Kan hända att jag måste pensla med lapispenna ett par gånger också innan det är borta. Ska på återbesök om 2 veckor. *suck* Så än är det inte klart. Vad det gäller mitt lilla, lilla hål i ena blygdläppen sa hon att de helst inte syr igen det om man inte har medicinska problem med det. Tyckte jag skulle sätta i ett piercingsmycke så jag får väl göra det =P. Var först skitledsen när jag upptäckte det men har väl mer och mer accepterat det. Såååå stort är det ändå inte. Men vi får se vad vår käre vän Groth säger. Jag kan hälsa från dig också
.
Japp, det är helt rätt. Gröten innehåller mycket mindre gluten än välling. Den räknas knappt som att man introducerar gluten utan bvc rekommenderar att man så småningom ger ett smörgåsrån för att introducera gluten. Ja eftersom du har en del matallergi är det nog klokt att vänta. Vi har inget sånt alls.
Visst är det mysigt med babysimmet? =) Vincent gjorde första dyket i måndags. Jag var lite nervös först men det gick hur bra som helst! Han såg lite förvånad ut när han kom upp men sen var det full rulle igen. =)
Mmm soppa, riktig höstmat =) Vad blev det för soppa? Det är faktiskt gott, äter det för sällan.
Var på dopsamtal idag och fick träffa prästen. Vincent döps på söndag. Haha vilken rolig präst =) Mycket skämtsam gubbe! =) Men jag är säker på att Vincent kommer gråta när prästen ska ta honom på söndag. Han har börjat bli rädd för vissa människor, vissa utseenden verkar det som. Och långa, mörka, män går INTE hem hos honom. Har sårat farfars hjärta ett par gånger. En av alla faser...
Jag vill gärna ses igen men kan inte på måndagar. Det är då vi babysimmar. Tänkte du nästa vecka? Då passar tisdag bäst, den 13/9.
Är du förkyld MHEK? Blä.