Moderatortråden
hejsan... jag bara undrade hur jag får reda på om jag använt "anonym" för mycket??
hejsan... jag bara undrade hur jag får reda på om jag använt "anonym" för mycket??
jaha... för jag har en kompis som sa att hon avnvände den för mycket så hon fick en varning... och jag har även läst det här inne någonstans... men då är det inte sant alltså... tack så mycket...
hej hej... har en liten fråga... hur många varningar ska man behöva få innan man blir portad?? (absolut inte för att det e det jag vill)
okejj.. men hur många tillsägelser?? jag menade det...
jaha... oj då ska man kanske se upp om man får en sådan... jaja men tack så hemskt mycket i varje fall..!!!
alltså.. på massa trådar har jag sett människor som är i en protest emot förbud på bilder på döda barn... men sen när jag frågade i en tråd så sa dom att nä så va inte alls fallet.. att ni uppmuntrade sådanna bilder istället.. men nu frågar jag er istället... hur ligger det till???
tack men dom sa att det skulle bort helt och hållet.... alltså inte skulle finnas alls här inne... ja jag hittade en bild under mina barn en gång men kommer inte ihåg var det va...
just d... undrar om det är okejj om jag skriver att en medlem är en mes....isåfall är det okejj i en tråd,gbinlägg eller privat meddelande.... är det tillåtet??
ja jag menade att om det är okej att jag säger att en medlem är ngt.. kanske inte mes men ngt liknande... och jag vill ju inte skriva det om det är emot reglerna... men det är alltid bra att vara noga med vad man får och inte får... men jag blev sååå irrreterad på en kvinna som var nedlåtande mot mig och pratar om mig i tredje person fast jag var där.. och hatar sånt.. och i detta fallet hade det varit på ett taskigt ssätt... men men tack..!! alltså jag tycker det är såå bra att man kan fråga sånt och man kan få svar så direkt...
=)