• Venus

Moderatortråden

Jenny,
    Ett nekat inlägg kan man alltid anmäla igen...
    Det bästa är om man har med en ordentlig motivering från början, det underlättar för oss
    Så ja, man kan anmäla flera gånger utan att vi kan se det, oftast brukar vi dock lista ut om det är samma anmälare flera gånger

• Venus

Santisen...
    Oftast "varnar" vi, men ibland anser vi att tråden inte "går att rädda" och då "stänger" vi den på en gång...
    Vi kan inte vara överallt hela tiden så ibland hinner vi inte med...
    Då får vi ta till de medel vi har för just den stunden...

• Venus

Och jag är inte ens här hela tiden då jag har en familj att ta hand om samtidigt
    Precis som de övriga moderatorerna

• Venus

Man får starta anonyma trådar i KR så länge man har ett ämne som det finns rubrik för...
    Ekonomi är inte ett av dessa och dessa trådar tas bort eller flyttas...
    Man får inte heller bryta mot reglerna som anonym, detta straffas hårdare än om man är "öppen" med sin identitet...

• Venus

Ja det kan du göra, men lägg gärna till länken till den gamla och skriv med att detta är tråd 2 eller nått liknande

• Venus

Varför skrika för???
    Vi ser allt som skrivs i denna tråden och tar tag i det när vi kan och hinner...
    Anmäl allt du finner bryta mot FLs regler tills dess...

• Venus

Gyro, det kan jag inte svara på...
    Oftast får jag trådar skickade till min inbox som någon vill att jag ska läsa...
    Men om de vill att jag ska gå igenom dem för att det är mycket provocerande i dem eller av andra orsaker tänker jag inte gå in på här, alla uppfattar vi saker olika...

Svar på tråden Moderatortråden