Moderatortråden
Isolde - Tack för infon! *går till sängs tungsint, dyster och förtalad ...*
Isolde - Tack för infon! *går till sängs tungsint, dyster och förtalad ...*
Hmmm .....
Kan man lägga in länkar till intressanta diskussioner i andra föräldraforum? I så fall, var bör man lämpligen lägga dem? I dagboken, i presentationen eller i den tråd där frågan kom upp från början?
Har några funderingar angående varningar för Brottsligt och sådant.
Om någon skriver anonymt att han brukar slå sin fru och tycker att det är det enda rätta att göra, är det något som ger varning eller en borttagning av inlägget?
Eller någon som skriver att hon brukar köra rattfull, och det går så bra så?
Aha, så man anmäler inte ett sådant inlägg då, utan informerar redaktionen i stället? Tack, då vet jag!
Pyff - jag skickade in en överklagan i mitten av augusti ....
Eftersom året strax är slut, så förlåter jag er för årets tillsägelser
Hoppas nästa år blir bättre!
GOTT NYTT ÅR alla Moddisar!
Trött nu och fattar trögt .... Har jag nu uppfattat det här rätt? Jag överklagade i augusti -05 och har inte fått svar. Ska jag posta min överklagan igen?
*håller tummarna för att det är min överklagan som gått igenom*
Har några frågor angående att länka till andra trådar. Det har länkats åt alla möjliga håll i de flesta debattrådar jag läst, så det kan vara svårt att veta vad som är tillåtet och inte.
Ex: Jag deltar i en tråd om varför det är så onyttigt med köpt barnmat. Det grälas friskt, och alla mina och andras argument möts av "Nej, det där hittar ni bara på! Det finns ingen ansvarslös förälder som gör på det sättet!". Jag hittar en annan tråd med en mamma som köper 8-månadersburkar till sin 2-månadersbaby och ska länka dit. Vilken typ av kommentar är då tillåten att skriva vid länken? Och vilken typ är absolut förbjuden?
1. Läs den här tråden!
2. Jag blir så ledsen när jag läser sådant här ...
3. Här får ni se ett exempel på sådant ni påstod inte förekommer!
4. Har hittat en tråd med en mamma som gör på det sättet!
5. Läs inte om ni är känsliga ....
6. I den här tråden framkommer precis de åsikterna ni inte trodde fanns!
7. Länk till en otäck tråd där de diskuterar just det här ....
Eftersom det just nu verkar sättas in alla krafter på att få bort allt sådant här länkande, kan det vara bra att veta vad som är tillåtet och inte ....
Tack på förhand!