• Venus

Moderatortråden

Iors syster, det är beroende på...
    Oftast brukar anmälningarna tas om hand samma dag de är inkomna, men det finns undantag...

• Venus
    Gyro, jag hänger inte alls med på vart du vill komma...
    Du får utveckla mera...
    Du la ut en länk här, jag svarade:
     Venus Venus Online
    Moderator
    Idag 19:24 - NR: 5811125
    Anmäl inlägget  Varför skrika för???
    Vi ser allt som skrivs i denna tråden och tar tag i det när vi kan och hinner...
    Anmäl allt du finner bryta mot FLs regler tills dess...
    "Varför skrika för???" hamnade där eftersom du skrev "VAKNA!!!" med stora bokstäver...
    Sedan kom det in ett inlägg till som jag inte förstog alls och frågade dig vart du ville komma... Sedan klistrar du in något från början på tråden?!?!
    Utveckla vad du vill komma med detta så kanske du kan få ett bra svar...
  • Venus

Bara att maila en moderator och förklara hur man känner...
    Sedan kan ju ett par länkar vara ett plus att skicka med

• Venus
    Yaran och Angie: När ett nick blir svart så betyder det att den medlemmen inte längre finns kvar på FL...
    Även om det kanske är synligt o klickbart i vissa trådar så beror det på att medlemmen/ en annan medlem reggat om sig i samma namn och numera är aktiv...
    Det är en säkerhetsåtgärd så att aktiva medlemmar inte ska kunna bli ställda mot väggen för vad en annan medlem gjort även om de har samma namn...
  • Venus
    Mirva, har du fått svar från redaktionen att en bild på en grav ska ligga i "Starka bilder"??? För vi moderatorer är inte redaktionen...
    Ewis, Du kan jättegärna starta trådar om änglabilderna, men redaktionen har nog gjort den kompromiss som varit möjlig i det här skedet...
    Jag är tacksam för att "Starka bilder" finns, änglaföräldrar är en minoritet på det här forumet och därför blir vi "undanskuffade" när det kommer till bilder på våra änglar...
    Hur många varningar som än finns i en presentation så är det fortfarande bra att man måste tänka efter en gång till innan man går in i "Starka bilder"...
    Jag är själv en änglaförälder, har inga bilder ute på min dotter, men hon finns i mitt hjärta jämt... Vissa dagar har även jag svårt att se andras änglar och är därför tacksam över att just den mappen finns... Man kan aldrig vara förberedd på vad man kommer känna när man ser en bild på en ängel, alla reagerar vi olika på olika tidpunkter...
    Det var detta redaktionen ville komma runt, att människor skickade in "klagomål" på att det fanns döda barn i gallerierna... Att vissa inte varnade tillräckligt för vad som fanns i galleriet osv... Mappen "Starka bilder" är till för att skydda ALLA, inte bara gravida...
  • Venus
    Ewis
    Hellre en mapp där man kan placera hela familjen om man vill, än att det är helt förbjudet... Så känner jag det...
    För det finns ingen som hindrar från att man lägger in alla sina bilder i "Starka bilder"...
    Visst, namnet har vi sagt många gånger är felaktigt på den mappen men det är inget vi kunnat ändra på...
    Det som är bra sedan med PLUS *när nu det kommer* är att man kan välja vilka som ska få se in i ens galleri... Och sedan det blev möjligt att radera i adressboken så kommer det nog bli jättebra för då kan man varna känsliga på ett helt annat sätt...
    Då måste man fråga den som är ägare till bilderna om man får titta och ägaren måste släppa in dem genom att lägga till i adressboken om man väljer detta alternativ när man laddar upp bilderna... Detta gör att man kan på ett bättre sätt hantera allt som har med änglarna att göra och man kanske då inte längre behöver använda mappen "starka bilder" på samma sätt som idag...
  • Venus

Står oxå som ett fån...
    Yohanna fanns väl där går och idag är hon borta?!?!
    Förstår ingenting om jag ska vara ärlig...

Svar på tråden Moderatortråden