Moderatortråden
Polkagris, vilka är maktmissbrukarna???
Jag finner inga här på Familjeliv.se och undrar då vad den frågan gör i detta forum???
Polkagris, vilka är maktmissbrukarna???
Jag finner inga här på Familjeliv.se och undrar då vad den frågan gör i detta forum???
Markkoooo, nej för det strider mot reglerna att kopiera sådant man inte kan länka till...
Dessutom strider det mot reglerna att diskutera enskilda ärenden, vilket det avslaget även utgör...
Anne h
Ibland försvinner ens inlägg i mängden om det är en populär tråd, har du tittat i "Mina Favoriter" om det är du själv som är TS???
Även mig den knasar sig för
KidA, FL ska klara mer än att några medlemmar försöker gå in i tråden
Det går att gå bakåt i tråden och skriva i den på så sätt, testa det en gång så ska jag se vad som händer... Verkar vara ett inlägg som är "låst" på något sätt, och om jag kan få de bekräftat så kan jag ta bort det...
Testa att gå in som vanligt och skriv nu
KidA, jo, det verkar vara något inlägg som stör ut, jag tog bort ett lite tidigare men det var fortfarande ett som störde...
Just nu ligger det inlägget på sidan innan så ni kan skriva som vanligt nu framöver men går ni bakåt i tråden så får ni ett inlägg som det är "Error" i...
Dreamz, sedan 16 juni 2003 har familjeliv.se varit öppen
För att vi är moderatorer och inte moderater
Vi är tillsatta utav Redaktionen att hjälpa medlemmarna med deras frågor, ta hand om anmälningarna som görs och hålla ordning på forumen
Därför ha vi "Moderator-loggan" under våra nick...
Tror att även vi moderatorer har stavat fel en o annan gång
Moderator heter det även på engelska och översätter man det så får man fram en del ord såsom:
* examinator (substantiv)
* medlare; skiljedomare (substantiv)
* ordförande, förhandlingsledare {i den presbyterianska kyrkan} (substantiv)
Så det är väl bara att välja vad vi är för något
Eller så är vi väl allt i en o samma bytta