• MimmiLina

Moderatortråden

Citerar Isolde:

"Någon annan kan ge bättre detaljer, men jag tror att man blir avstängd i sex månader och får inte komma tillbaka varken under sitt gamla nick eller ett nytt".

Det där var luddigt. Man är avstängd i 6 månader, men får inte återvända sen efter dom 6 månaderna ändå. Då är man ju avstängd för evigt. Varför snacka om några 6 månader?

• MimmiLina

Varför kan inte längre lägga upp bilder?

Vare sig på nya eller gamla FL.

• MimmiLina

Oj, får man lov att skriva så som AnneSophie skrev? Det fick man inte förr. Eller ja, jag fick iallafall inte det.

Jag håller helt och hållet med dig AnneSophie.

• MimmiLina

AnneSophie - Det brukar vara belagt med dödsstraff att kritisera moddar annars. Blev förvånad över att det tydligen gick bra nu.

• MimmiLina

Tycker nog allt det låter lite kritiskt... men det är bra. Bara bra. Lite kritik får dom tåla.

• MimmiLina

AnneSophie - Kan inte säga att jag håller med dig helt. Nu ska jag dock hoppa ur och titta på Hajar som hajar. Tjing!

• MimmiLina

smurfisar - vilken tråd är det du ville ha bort?

• MimmiLina

Innan har ni sagt att det är ok att kritisera FL, så länge man inte kritiserar moddarna.

Igår skapade jag en tråd där jag skrev att FL var mysko, och om nån hade nåt tips på andra forum.

Detta inlägg togs bort, och jag undrar hur det kan vara korrekt?
    Det är ju tillåtet att kritisera FL. Dessutom var det inte ens nån direkt kritik att säga att FL är "mysko".

Så, hur ska ni egentligen ha det, ÄR det ok att kritisera FL eller är det INTE?

• MimmiLina

Då borde inte min tråd ha tagits bort. Är det lönt att överklaga? Rätt ska vara rätt, det är en principsak.

• MimmiLina

Isolde - kan man maila tråden till dig?

• MimmiLina

Isolde - Tack för kollen. Hur gör man när man överklagar?

• MimmiLina

Ok, danke jag hittade. Skickat och klart.

Svar på tråden Moderatortråden