Moderatortråden
morningsunlight - Vi jobbar på det.
/Sara, Moderator
morningsunlight - Vi jobbar på det.
/Sara, Moderator
När en medlem drar på sig varningar så hamnar denne på en lista som Patrik sköter manuellt för tillfället.
Han gör alltså allt manuellt.
/Sara, Moderator
Men Diwa..
Har du sirap i skallen idag eller?
Jag har ju sagt att ALLT av ovanstående är okej, dock ej att ge varandra sina nick (i forumet - märk väl!) för det tolkas som reklam för den enskilda idividen, något som inte är tillåtet på FL.
/Sara, Moderator med propplösare till hands 
Vi tar det i inboxen dreamz.
/Sara, Moderator
jenita - Det ska finnas väldigt speciella skäl till att vi tar bort en tråd enbart för att TS vill så.
/Sara, Moderator
Annorlunda - Nej det är absolut INTE tillåtet med fler än ett konto på denna sajten.
Sådant kan du anmäla till oss Moderatorer.
*pekar på min inbox*
/Sara, Moderator
*kramar tillbaka på Gisse och tackar å alla Moderatorers vägnar*

Jeppjepp.
Danke!
Vi tar frågorna en och en:
Får man sitta o vänta på att man helt plötsligt blir avstängd en dag?
--> Det kan mycket väl vara så, ja.
Blir man avstängd samtidigt som man får sin tredje varning?
--> Nej, detta sker inte per automatik utan görs manuellt av Patrik när man hamnat på "kritiska listan" eller vad vi ska kalla det.
Kan det bli så att inget händer?
--> Varningar är inget att ta lätt på, så nej man kan nog förvänta sig konsekvenser.
Kan man få "prata för sin sak" innan det bestäms om man blir avstängd lr inte?
--> Man får möjlighet att yttra sig kring avstängningen via mail till da boss, ja.
Kollar redax på hur lång tid det var mellan varje varning och vilken omfattning det var på den osv o sen tar beslut om vad som ska hända?
--> Också en fråga för Patrik som jag inte kan svara på. Men min spontana tanke är att, ja det är säkert så.
/Sara, Moderator
hanna sl - När det gäller trådar i KR som inte ska vara där så plockar vi bort dem (om dom är anonymt postade) istället för att flytta dem.
Tyvärr går dessa automatiska meddelanden ut när vi utför den typen av ärenden.
Så ingen skada skedd.
/Sara, Moderator