• PVeraB

    Myotubulär myopati

    Någon mer som förlorat sitt barn i den här sjukdomen?

  • Svar på tråden Myotubulär myopati
  • PVeraB

    x-bunden och den ärvs via mamman. Via X:et.
    En muskelsvag sjukdom som inte är så stor chans att överleva sitt första levnadsår...

  • PVeraB

    Verkar inte vara nån annan?
    Skönt, eller ja. Kanske inte skönt för jag hade velat höra någon annans upplevelse oxå.

  • Tvillingmamma0908

    Jag har inte förlorat min flicka i den sjukdom du skriver men förlorade min underbara älskade dotter i leversjukdom för 8 veckor sedan,vi väntade på levertransplantation men nådde aldrig dit...vill bara skicka en kram oss emellan och hoppas du känner att jag vethur smärtan känns för jag befinner mig mitt i den.
    Många varma kramar till dig från mig

  • PVeraB
    Tvillingmamma0908 skrev 2010-12-16 12:15:48 följande:
    Jag har inte förlorat min flicka i den sjukdom du skriver men förlorade min underbara älskade dotter i leversjukdom för 8 veckor sedan,vi väntade på levertransplantation men nådde aldrig dit...vill bara skicka en kram oss emellan och hoppas du känner att jag vethur smärtan känns för jag befinner mig mitt i den.
    Många varma kramar till dig från mig
    Det är inte sant. Man vaknar varje dag och tänker det är inte sant. Hur var tiden ni fick med henne?
  • PVeraB

    Det var ngn som skrev till mig i min inbox. Gossi (?)
    Snälla hör utav dig igen.

  • Gossi

    Hej!


    Jag har Myotubulär Myopati och har tyvärr mycket erfarenhet av sjukdomen och hur den kan påverka graviditeter och barn.


    Hör gärna av dig igen om du vill prata


    Gossi

Svar på tråden Myotubulär myopati