Sökes: Fikavänner i Borås
Hej!
Jag är 26 år och nyinflyttad i Borås och skulle gärna vilka utöka min bekantskapskrets.
Är du intresserad av att ta en fika eller likanade någon gång så hör av dig!
Hej!
Jag är 26 år och nyinflyttad i Borås och skulle gärna vilka utöka min bekantskapskrets.
Är du intresserad av att ta en fika eller likanade någon gång så hör av dig!
Hej!
Jag flyttade till Borås i september förra året :)
Förstår lite vad du menar med att vilja utöka sin bekantskapskrets... de flesta jag känner bor ju i Göteborg!
:)
Jag ska troligtvis börja på Högskolan i Borås nästa höst, så följer gärna denna tråd =P Har förövrigt en dotter på ett år.
Jag har en dotter på 4 år och en bebis i magen :)
Jag är 24 år kanske jag ska tillägga.
Ja det är inte så lätt att träffa folk när man inte kommer från stan. Jag är från Halmstad men har flyttat hit p.g.a. jobbet.
ZandraJ: Har du lust att ta en fika i nästa vecka?
Javisst! Det skulle nog gå bra... Det beror lite på min dagsform :P
Är sjukskriven nu när jag är gravid för jag har ont i... tja... alla leder i kroppen.
Men de flesta dagar så orkar jag iaf med en aktivitet så det borde funka fint :)
Du kan väl maila mig ditt nummer så kan vi höras av i början av nästa vecka och se hur du känner dig?
Min mailadress är: [email protected]
:) Absolut!
Jag använder knappt min mail så du vet.. så inte säkert att jag kollar den. Men sms eller familjeliv kollar jag ju iaf!
Kan ni inte berätta lite mer om er själva!? :)
Hej! ok om man hoppar in här? flyttade hit i mars så känner inte så många då sambon är från Borås men inte jag. Är 26 år och har en dotter på 19 mån.
Det antar jag ju att det är :D
Är det bara jag som tror att det är julafton typ imorrn!? Känns otroligt juligt ute med all snö och när jag var i Knalleland innan var det värsta hysterin med folk som skulle shoppa julklappar,