• MissFröken

Sökes: Fikavänner i Borås

Hej!

Jag är 26 år och nyinflyttad i Borås och skulle gärna vilka utöka min bekantskapskrets.

Är du intresserad av att ta en fika eller likanade någon gång så hör av dig!

• Svar på tråden Sökes: Fikavänner i Borås
  • Zäta

Hej!

Jag flyttade till Borås i september förra året :)

Förstår lite vad du menar med att vilja utöka sin bekantskapskrets... de flesta jag känner bor ju i Göteborg!
    :) 

• SaSeLa

Jag ska troligtvis börja på Högskolan i Borås nästa höst, så följer gärna denna tråd  =P Har förövrigt en dotter på ett år.

• Zäta

Jag har en dotter på 4 år och en bebis i magen :)

Jag är 24 år kanske jag ska tillägga. 

• MissFröken

Ja det är inte så lätt att träffa folk när man inte kommer från stan. Jag är från Halmstad men har flyttat hit p.g.a. jobbet.

ZandraJ: Har du lust att ta en fika i nästa vecka?

• Zäta

Javisst! Det skulle nog gå bra... Det beror lite på min dagsform :P 
    Är sjukskriven nu när jag är gravid för jag har ont i... tja... alla leder i kroppen.
    Men de flesta dagar så orkar jag iaf med en aktivitet så det borde funka fint :) 

• MissFröken

Du kan väl maila mig ditt nummer så kan vi höras av i början av nästa vecka och se hur du känner dig?

Min mailadress är: [email protected]

• Zäta

:) Absolut!

Jag använder knappt min mail så du vet.. så inte säkert att jag kollar den. Men sms eller familjeliv kollar jag ju iaf!

• Zäta

Kan ni inte berätta lite mer om er själva!? :)

• Rocktroll

Hej! ok om man hoppar in här? flyttade hit i mars så känner inte så många då sambon är från Borås men inte jag. Är 26 år och har en dotter på 19 mån.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Zäta

Det antar jag ju att det är :D 

Är det bara jag som tror att det är julafton typ imorrn!? Känns otroligt juligt ute med all snö och när jag var i Knalleland innan var det värsta hysterin med folk som skulle shoppa julklappar, 

Svar på tråden Sökes: Fikavänner i Borås