• snorkan

Han luktar illa!

Om det hade gällt mig så hade jag verkligen viljat veta om jag luktade illa, jag tycker att du ska prata med honom, för även om han blivit "gubbe" så behöver man ju inte lukta som en.

det beror ju på ngt, kan vara så att han behöver uppsöka läkare/ tandläkare.....men som sagt prata med honom, både för din och hans skull 

• snorkan
    Anonym (Snoken) skrev 2010-11-25 16:06:38 följande:
    Nej, han har luktat så länge, så sjuk är han inte. Han luktar gubbe bara.
    Och tandläkaren var han till nyligen.
    Har han varit till läkare nyligen då?

Jag menar att om han nämner vad du tycker till läkaren så kanske dom kollar upp.

• snorkan
    Anonym skrev 2010-11-25 22:55:53 följande:
    Som vanligt är det fel på mannen och det är han som ska  ska ändras på. Tanken att TS har ett överkännsligt luktsinne ellere ett luktminne som ställer till problem är tydligen en utopi! Kanske är lösningen att TS söker hjälp?

Varför ska alltid felet sökas hos mannen?
    Vadå ändra sig?

Vill du gå omkring och lukta äckligt?

Jag vill gärna veta om folk tycker att jag luktar äckligt så jag kan försöka göra ngt åt det.

Men du menar att hon bara ska acceptera att han luktar äckligt?

jag skulle inte bli glad på min sambo om han inte talade om att jag luktat riktigt äckligt i 2 år utan att jag själv har känt något.

Det handlar ju inte om att ändra på någon, jag begär inte att han ska bli på något annat sätt.

sen när man lagt upp fakta, alltså att sin sambo luktar, så är det ju upp till honom vad han vill göra med den informationen.

Jag tror faktiskt inte att så många personer VILL lukta äckligt frivilligt.

• snorkan
    Jexter skrev 2010-11-26 08:32:33 följande:
    Jag vet bara hur jag själv skulle reagera om min sambo sa åt mig att jag luktar illa - jag skulle först ta illa upp i kanske 1 minut, och sen skulle jag försöka göra nånting åt det istället. Inte hennes fel liksom.
    Nä precis, inte så roligt att höra kanske.....men det mest ärliga, och man vill ju göra något åt det.

Det är mer illa att undanhålla att han luktar illa,

jag vill veta om jag luktar illa 
  • snorkan
    sextiotalist skrev 2010-11-26 11:05:42 följande:
    Vi är ärliga mot varandra, om någon av oss luktar svett, då säger vi det till varandra, även om man skulle ha dålig andedräkt.
    Jag tror ingen av oss (även vår tonåring) håller tyst om detta
    ärlighet är bäst Glad 

Svar på tråden Han luktar illa!