• Anonym

Buksvåger

Jag har en buksvåger med komplikationer. Tjejen i fråga var hans flickvän sedan flera år. Hon sa att de gjort slut, men dagen efter ringde han när vi låg i sängen o hon svarar "Hej älskling". Han gjorde då utlandstjänst... känder ganska svinigt.....

• Anonym

Nej men min bror var ihop med min tjejs kompis. Fast det är väl inte ens buktremänningar antar jag.

• Anonym

Flyttade från hemstaden strax efter att jag började ha sex och fortsatta sedan att flytta mellan olika städer och länder under ett tiotal år så närmare en buksvåger än att jag känner igen namnet på min första flickväns nuvarande man har jag inte kommit. 

• Anonym

Nja nästan helt utan komplikationer.

jag låg med två bästa vänenr samtidigt och de tvingade mig att välja, annars skulle de båda sluta ligga med mig, jag valde den ena och vi är kära än idag. men jag är fortfarande lite kär i den andra med. Nu är vi vänner alla.

Sen har jag själv buksyster med några tjejer, jag vet vilka alla mina buksystrar är, hatar vissa, tycker andra är helt ok och är även vän med dem. utan komplikationer alls.

• Anonym

Har haft samma karl som sen gått vidare till tjejer som är mina bekanta (inte nära vänner, men typ man hälsar o snackar lite om man träffas i affären).
    Komplikationen är att jag inte vill träffa karln som är en svikare (en upprepat otrogen typ) - men tjejerna kan jag gärna snacka med. 

Vilket får mig att undra: varför är det extra attraktivt för vissa tjejer med en kille som är i ett förhållande? Är det en trofé att få omkull en upptagen kille? Sen är det som sagt upp till karln att säga nej tack...

• Anonym

Kvinna som nu lever tillsammans med mitt ex bästa vän, utan komplikationer.

• Anonym

Jag hade sex med mitt ex kompis (killar), vilket senare ledde till att de sa upp kontakten. Samma kompis hade sedan sex med min tjejkompis, men inte har det förstört min relation med henne.
     Konstigt, det brukar ju sägas att sånt är ett större no-no tjejkompisar emellan Obestämd

• Anonym

Ja, lyckades med konststycket att nästan genast efter att jag avslutat ett förhållande (som sedan länge varit på nedgång) inleda en knepig relation med exets nära vän. Vi är idag tillsammans och båda är mer eller mindre vänner med mitt ex, även om vi inte skulle få för oss att träffas alla samtidigt. Dock var det ju besvärligt  i början  och inget jag skulle rekommendera om det går att undvika...

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-26 14:25:21 följande:
    Kvinna som nu lever tillsammans med mitt ex bästa vän, utan komplikationer.
    same same :)
  • Anonym

Tycker inte det heter buksvåger för tjejer, jag o mina kompisar brukar säga kuksvägerska Demon

• Anonym

Buksvågrar hålls på armlängds avstånd med betoningpå det sista.
    Fy för den lede.

• Anonym

Jag är kvinna och har säkerligen en massa buksvägerskor, inte så många buksvågrar vad jag vet. Den enda jag känner personligen har jag inte haft en lyckad relation med men det var hennes pojkvän så vad att förävnta sig?
    Åt andra hållet vet ajg med, inte heller varit genomlyckat på vissa, på andra fungerat bra 

• Anonym

Har ett halvhemligt förhållande med en arbetskompis ex. Arbetskompisen har gått vidare och har en ny, men deras avslut var inte vänskapligt... så vi ligger lågt för närvarande.

• Anonym

Haha.. jag är buksvägerska med min syster.. inget vi visste om när de hände. hade ett ons å några veckor efter hade hon ett.. först nån månad efter när vi va på krogen tillsammans å såg honom kom vi på de.. Vi garvar åt det ofta!

Hade däremot en kompis som ganska snart efter att det tagit slut mellan mig å mitt ex pga att han va otrogen hoppade i säng med honom.. hon smutskastade honom under hela tiden vi va tillsammans (med all rätt) men hennes förklaring va atthon ville se om han va så bra i sängen som jag hade berättat.. så där förlorade jag en "vän".. men inget jag lider av idag, träffas vi kan vi prata men har ingen närmare kontakt med henne..

• Anonym

Jag är kvinna och jag har varit med män som är bästa vänner och buksvågrar med varandra.

Jag är också tillsamamns med en man som legat med vänner till mig.

Allt är utan komplikationer.

det är de som inte är vänner jag blir svartsjuk på.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-12-04 21:17:38 följande:
    Haha.. jag är buksvägerska med min syster.. inget vi visste om när de hände. hade ett ons å några veckor efter hade hon ett.. först nån månad efter när vi va på krogen tillsammans å såg honom kom vi på de.. Vi garvar åt det ofta!
    Jag med, men det är min styvsyster bara, och tanken på det äcklar mig snarre :(

Ingen av oss visste om det heller, när vi fick reda ppå det ringde vi argt killen som varit med oss båda och fått oss att hålla tyst till alla.
Svar på tråden Buksvåger