• Anonym

Hur vet man om ngn är bi/flata?

SLOBODAN skrev 2010-11-27 20:39:31 följande:
    Du frågar helt enkelt om hon vill suga en kuk. Om hon inte vill så är hon en flata. 
    Det var det dummaste svar jag hört på länge! Om hon lever med en man är det väl högst troligt att hon också tänder på män. Alltså är hon förmodligen inte flata. Frågan är väl snarare om hon kanske är bi? Sen finns det ju också kvinnor som inte vill suga kuk även om de är så hetero de bara kan bli. Alla tänder på olika saker vet du.

TS, ofta känner man ju vibbarna, men är du osäker kanske du får fråga rakt ut. Eller börja med att förklara för henne att du är intresserad av henne kanske och se hur hon reagerar på det.
  • Anonym

Näääämen vad MYSIGT. Jag tror absolut hon är intresserad! ååååh tänk om ja också kunde hitta en sån tjej.!
    Jag är nog lite bi i smyg, men skulle aldrig klara mig utan min man, älskar män, älskar sexet och allt vad de innebär.
    men tanken på en tjej, särslit så som du beskriver tjejen, vore en upplevelse.. Vi tjejer förstår varandra mycket bättre också.... Go for it giiirl! Lycka till

Svar på tråden Hur vet man om ngn är bi/flata?