• Anonym (boys lady)

Min nya pojkvän är mest bög

Min nya pojkvän är nog mest bög egentligen.
    Han är bi alltså, men som han säger, så tänder han mest på sexuella akter som bara fungerar mellan killar. När han ser på porr är det nästan uteslutande gayporr.
    Det är en märklig känsla ...
    Jag har inga dubier kring att han känner saker för mig, men det är udda för mig att vara med någon som egentligen har någon annan som huvudsaklig preferens. Jag har nog aldrig varit med om det förut.
    Jag tycker om att se honom ha sex med killar, så det är inget problem så. Han är så otroligt vacker då... Ska jag minnas honom som en bild på näthinnan så blir det i famnen på någon annan man. Det känns helt rätt.

Men märkligt känns det ibland också...

Kanske finns det fler här i liknande situation?
    Finns här killar som är tillsammans med någon som är i huvudsak flata?
    tjejer som är tillsammans med någon som är i huvudsak bög?
    eller kanske någon bög eller flata som är ihop med någon som till största delen är hetero?

• Svar på tråden Min nya pojkvän är mest bög
  • Registrerad

finner det märkligt att du väljer att vara tillsammans med någon som inte tänder på dig

• pumbis
    Registrerad skrev 2010-11-28 11:39:55 följande:
    finner det märkligt att du väljer att vara tillsammans med någon som inte tänder på dig
    Håller med fullständigt!! Detta lät verkligen helt sjukt! Menar, om man älskar någon av hela sitt hjärta. Då känns det inte helt rätt att ha den personen som en bild på sin näthinna då denne är med någon annan!! Det är ju helt vansinnigt!! Förstår verkligen inte hur du fungerar TS!!
  • Anonym (boys lady)
    Registrerad skrev 2010-11-28 11:39:55 följande:
    Det sa jag väl inte?
    Han har inte tjejer som huvudpreferens bara.

Vad är det för sjukt i att ha en bild av någon på näthinnan när man tycker att han är som vackrast?
  • Anonym (Dr. Zivago)

Så du har alltså varit med honom i en sexuel akt med en annan man?
    Eller??

Du får gärna förklara??

Själv är jag inte Bi-eller-Homo!  Utan straight som bara den, dock är jag väldigt nyfiken på att
    ha en trekant med min vackra sambo och en bi-kille!  Min sambo vägrar dock och tycker jag är sjuk i huvudet.
    Hur som helst ska du skatta dig lycklig över att ni komunicerar och är ärliga. Och om ni nu väljer att leva swingerliv eller poly-liv så gör det. Det är väl klart det inte är fel att du har den vackra bilden i huvudet av honom..
    Hur många svenska män tänder på sin fru om hon skulle vara med en annan kvinna---- Jag gör en gisning på 90%..kan dock ha fel???

• Flickanx2

Oj då, det här var spännande. Ja, jag kan förstå att det kan kännas lite märkligt. men huvudsaken är nog att ni har det bra tillsammans överlag liksom. Sedan kan ni ju leka på det sexuella planet hur ni vill bara ni båda är med på noterna. Jag tycker det verkar som ni har en härligt öppen konversation er emellan och det är något som ni ska vara rädda om. Verkar som ni ändå har det rätt bra, trots att du känner det lite märkligt;) Nä, jag tycker det bara är att köra på som ni gör;)

128
  • Anonym (boys lady)
    Anonym (Dr. Zivago) skrev 2010-11-29 10:18:58 följande:
    Så du har alltså varit med honom i en sexuel akt med en annan man?
    Eller??
    Ja, både det och tittat på, när jag inte haft lust själv.
    Vi är väl lite poly av oss.
  • Nattis 85
    Anonym (boys lady) skrev 2010-11-27 22:31:30 följande:

Men märkligt känns det ibland också...

Kanske finns det fler här i liknande situation?
    Finns här killar som är tillsammans med någon som är i huvudsak flata?
    tjejer som är tillsammans med någon som är i huvudsak bög?
    eller kanske någon bög eller flata som är ihop med någon som till största delen är hetero?

Jag är en kille som är tillsammans med en tjej som definierar sig som 90% flata och 10% hetero. Själv definierar jag mig som 90% straight och 10% gay eller nått, och ovanpå det är jag 'transexperimentell' (har ännu inte förstått om jag är transvestit eller transsexuell). Det går alltså typ 10 tjejer för varje kille som jag blir attraherad av, och likaså för henne. 

Samtidigt så har hon blivit sexuellt utnyttjad av män tidigare i sitt liv, och har således problem med män i allmänhet, och särskilt då vid t.ex. oralsex eller att ligga underst vid samlag med män. Vilket då 'generellt' sett är det 'vanliga' sättet folk har sex på (ja, skrämmande vanligt verkar det som). 

Jag ser det dock inte som något större problem att hon gillar att slicka fitta mer än att suga kuk, rent generellt. Samtidigt så har det visat sig att allt eftersom övriga känslor har blivit starkare och att vi har kunnat kommunicera väldigt bra och diskuterat känslor, så handlar det inte om att antingen suga kuk eller slicka fitta, utan det handlar om att njuta med sin partner.

För att göra det så finns det oändligt många andra sätt. Det gäller bara att testa. I ett par månaders tid så har vi till största del endast legat och smekt varandra utan att det har handlat om någon form av penetration. I takt med att förhållandet utvecklas och man lär känna varandra mer, så handlar det mindre om vad man har eller inte har mellan benen. Om din kille tycker om att bli tagen där bak så finns det många sätt att stimulera honom på det sättet. Diskutera och testa! Personligen tycker jag att det finns många hjälpmedel och leksaker för att jag från en kvinna ska kunna få samma sorts stimulans som med en kille.

I övrigt så är ju vår relation lite annorlunda komplicerad, fast på ett sätt som fungerar bra för oss. Själv är jag inte karla-karlen med hår på bröstet och gillar att meka bilar och har skitiga naglar, utan är väl mer fåfäng och välvårdad och tar hand om min kropp och utseende i samma om inte större utsträckning än en tjej/kvinna, eftersom jag delvis och/eller i perioder känner mig som en sådan. Just omklädningen är i perioder och med tiden blir det mer och mer det kvinnliga uttrycket. Inte för att hon är 90% flata och jag tror hon tycker om mig mer som omklädd, utan för att jag trivs som omklädd och med hennes stöd känns det ännu bättre. Omklädningen är samtidigt också endast en mindre del av min trans. Större är hur jag känner och beter mig, utan att då vara 'fjollig'... jag är någonstans i mellanlandet och det varierar. 

Med det sagt, så är varje förhållande unikt och det gäller att vara öppen, ärlig och kunna berätta såväl som lyssna på känslor. Uppenbarligen är han ju inte helt ointresserad av dig sexuellt och om du är bekväm med poly så har ni kanske just den lösningen som fungerar er bäst?
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (boys lady) skrev 2010-11-29 13:36:04 följande:
    Ja, både det och tittat på, när jag inte haft lust själv.
    Vi är väl lite poly av oss.
    Låter trevligt (det du skrev i TS), om än lite knepigt som du skriver. Jag har själv varit med ett par i ett slags trekantförhållande. Han var 'starkt' bi, men nog mest attraherad av tjejer ändå även om det kanske var på gränsen. Hon tände också till 110% på att se oss tillsammans, helst skulle jag vara lite dominant. Det gjorde han också, så man fick verkligen 'träna' på sin uthållighet för att tillfredsställa dem båda.

Jag säger, ta det som det kommer. Du känner ju med tiden om det funkar eller inte. Man kan ju känslomässigt vara kär i någon fast ens sexuella preferens i huvudsak ligger någon annan stans. Jag hade tom en bekant som är bög som 'var tillsammans' med en flata. De hade inte sex, men hade någon slags förhållande som inte kunde kallas 'vänner' iaf.

If it aint broken, dont fix it! Skrattande
  • IdaTallhed

Gällande porr så föredrar jag att nästan alltid se på tjejporr. Jag tänder helt kalrt mer på tjejer än killar i den situationen. Men när det kommer till verkligheten så finns de ju inget som mäter sig med min man. (ja, jag är bi)

• linjes

Mest bög?? Haha ursäkta att jag skrattar men det låter sjukt

Tänder han inte på dig eller kan få upp den så fattar jag inte varför du är med honom öht 

Jag är bi men inte mest lesbiskObestämd 

Svar på tråden Min nya pojkvän är mest bög