Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Tomten blev PÅKÖRD sa hon till min 2-åring

Här går det att läsa all info!
    Det var en tomtestuga på torget idag.
    Tomtemor på torget sa till min 2 åriga dotter att tomten hade blivit påkörd av en bil och att det var däför han inte kunde gå!?

Hallå eller??

MIn dotter har gått hela eftermiddagen och pratat om detta och tyckt synd om tomten!

SUCK!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 Laura 091211 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic
  • Svar på tråden Tomten blev PÅKÖRD sa hon till min 2-åring
  • Meemmee

Tydligen bara vi som mött den påkörda tomten då...

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 Laura 091211 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic
  • Meemmee

Nr:1 Varför ens säga den anledningen till att han inte kunde resa sig och gå?? När jag växte upp räckte det med att säga att tomten var gammal och inte orkade gå!

Nr:2  Här går jag varje morgon påväg till dagis och varnar min dotter för att springa vid vägen ifall det skulle komma en bil och köra på henne och att det då bara blir sjukhus för hela slanten!
    Fint då att tomten sitter där glad och skrattar åt att ha blivit påkörd av en bil, hennes största idol liksom!

Jag gör ingen stor grej av det tyckte bara att det avr konstigt och onödigt

Lugna ner er tjejer!Kyss

Sen aksnke jag ska förklara att min "lilla" 2 åring har samma förståelse och tal som en 4-5 åring så dom där lama förklarinagrna ni kommer med hade jag inte kommit långt med haha
    God Jul på erTungan ute

Svar på tråden Tomten blev PÅKÖRD sa hon till min 2-åring