Inlägg från: Anonym (linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (linda)

Nån som prövar johannesört?

ja om man är lite orolig och nedstämd bara och inget mer allvarligt än så... så fungerar nog johannesört....vet jag inte om det gör på dig men DET FUNKADE FÖR MIG . åt det förra året i ungefär 6 månader... redan efter två veckor mådde jag bra igen... det lyfte upp mig lite. jag åt neurokan. det va det bästa. provade även rosenrot för tvåår sen el nåt men det va värdelöst. mådde bara sämre av det. blev rastlös o kände mig olustig av det,.
    neurokan har en lite lugnande effekt. testa det :) det är det mest populära med johannesört i .

• Anonym (linda)

bra det. det gjorde jag med av dem. tycker det är jättebra att det finns sånt som är naturligt ...som funkar så bra

• Anonym (linda)
    Anonym (Tess) skrev 2010-12-07 10:23:15 följande:
    Johannesört har funkat jättebra på mig i många år dom perioder jag känt mig nedstämd och haft sömnproblem för tankarna snurrat. Jag blir lugnare, sover bättre och mår bättre. Jag åt Movina eller Neurokan. Det tar någon vecka eller två innan jag känt av någon effekt.
    jag med.... fungerade för mig...började må bättre redan tre dagar efter jag börjat med neurokan...ätit det periodvis i flera år.... men just  nu äter jag antidepp för jag hade svårare symtom som inte naturmedel kunde hjälpa..
Svar på tråden Nån som prövar johannesört?